22 Mart 2014 Cumartesi

Kağıt Tabakla 'Kes-Yapıştır' Etkinliği

Çocuk aktiviteleriyle ilgili onlarca websitesi, blog, dergi, Pinterest board'u takip ediyorum, ve hergün tonla fikir alıyorum. Ama haydi birşeyler yapalım deyince aklıma bazen hiçbirşey gelmiyor. Sosyal medyayla bu kadar haşır neşir olmak hem iyi hem kötü. İnsan hangi birini yapacağını bilemiyor. Çoğu zaman kafam karışıyor, yada bakarken doyuyorum ve sonunda toptan yapmaktan vazgeçiyorum. Ama bu kağıt tabak boyama fikri hem çok kolay hem de çok eğlenceli. Değişik suratlar yada karakterler yapıp, süsleyebilirsiniz. Biz yaparken çok eğlendik. Tavsiyemizdir.. 



2 yorum:

  1. En onemli amaca ulasilmis; birlikte keyifli vakit gecirilmis :-)

    YanıtlaSil
  2. ınstagramda gormustum bunu*-* nekadar tatlısınız..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...