17 Aralık 2014 Çarşamba

Yeni Bebiş Geliyor!


Bir önceki post'umda dengeyle ilgili yazdıklarıma yorum bırakan herkese gönülden teşekkür etmek istiyorum. Yapıcı önerileriniz, fikirleriniz, yada sadece beni anlıyor olduğunuzu göstermeniz bile benim için çok anlamlı ve değerli. 

Birkaç gün önce Instagram'da aşağıdaki resmi paylaştım ve bebiş beklediğimizden bahsettim. Ailemizin yeni üyesi, oğluşumuz, birkaç hafta sonra doğacak. Denge kurmakla ilgili kafa karışıklığımın bir sebebi de duygusal ve fiziksel çalkantılar (tekmelemeler vs. :))) olabilir evet :)) 

Doğacak yeni bebeğimizle birlikte yeni bir hayat bizi bekliyor. İçim sevinçle ve merakla dolu.. Biraz da korkuyla.. Sağ salim onu kucağıma aldığımda bütün korkularım geçecek gibi hissediyorum ama. Sağlıklı ve iyi olduğunu kendi gözlerimle görmeye ihtiyacım var. Çok yakında inşallah, sadece 4 hafta sonra, belki de daha yakın.. Bize şans dileyin, dua edin, olur mu? 

Melodi kardeş konusunda çok heyecanlı. Karnımı özenle seviyor, öpüyor. Doğduğu zaman kardeşiyle yapacağı şeyleri planlıyor, anlatıyor. Çok iyi bir abla olacağını şimdiden hissedebiliyorum. Kardeş haberini aldığından beri sanki bana daha düşkün oldu. Büyüdüğünü ve olgunlaştığını bana hissettirmeye çalışıyor gibi. Ben "big sister" olacağım diyerek ortalıkta geziniyor. Karnımda biraz daha büyüdükten sonra doğacağını ona anlattım. Şimdi hemen hemen hergün soruyor: "Kardeşim hala büyümedi?". "Biraz daha var" deyince de "Ama nedeeeen?" diye soruyor. Sabırsız köfte! :)



38 yorum:

  1. Aaa tebriklerr ! Blogunuzu sesizce takip ediyorum ve dünya güzeli Melodi'nin de, büyümesini dolayısıyla.

    Mutlulukla sağlıkla kucaklayın bebeğinizi, dualarım sizinle olacak.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Herşey gönlünüzce olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, sağlıkla gelsin, mutluluk getirsin:)

    YanıtlaSil
  4. Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin canım

    Melodiye ablalık çok yakışacak

    YanıtlaSil
  5. Tebrikleeeeeerrrr :*
    Sabirsiz kofte yi yerim yer big sister kiligida yok ama cok merak ediyorummm nasil ablalik yapicak :)) eglenceli gunler sizii bekliyooooor insallah huzurla saglikla mutlulukla dolar gunlerinizzz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik ablanın maceralarını paylaşacağım!

      Sil
  6. Pek güzel bir haber bu! Çok tebrik ederim sizi sağlıkla kavuşun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahu, darısı başına!

      Sil
  7. ipek!!
    melodinin karnına dayandığı kim derken şok şok şok:))) hiç denk gelmedim bir yerde, ya da sen mi yazmadın, ben mi görmedim hamile olduğunu bilmiyordum.
    Ne kadar mutlu oldum, nasıl sevindim anlatamam!
    Çok tebrik ederim, vakit yaklaşmış, harika bir doğum dilerim şimdiden, tören gibi olsun, sağlıklı doğsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben yazmadım evet, kendimi son dakikaya kadar tuttum tuttum, sonunda dayanamadım! :) O koca göbek benim! :)

      Sil
  8. Sağlıkla gelsin inşallah,şimdiden çok tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  9. Sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah. Evinize bir melek gelecek...Ne güzel bir heyecan. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  10. tebrikler,Allah tamamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  11. saglikla gelsin :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  12. Ayy ne güzel bir haber..tebrik ederim..Tatlı abla Melodi ve sağlıkla doğmasını dilediğim bebişle mutluluklar diliyorum..Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler .evinizde mutlu koşuşturmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşuşturmalar pek yakında evet, sağolun..

      Sil
  14. Tebrikler. Saglikli, hayirli, ugurlu ve mutlu bir bebek/insan olmasi dilegiyle...

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler sağlıklı birlikte çok mutlu olun inşallah :) Gamze

    YanıtlaSil
  16. tebrik ederim. oğlunu sağlıkla kucağına alman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  17. ayy nasıl imrendim bu fotoğrafa şuan ^^ Allah size bağışlasın yavrularınızı. Ben de 3 kız evlat istiyorum ya bıcır bıcır olsunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kız bence de harika! Dilerim gerçekleşir bu güzel isteğin.. :)

      Sil
  18. çok sevindim adınıza, sağlıkla gelsin

    YanıtlaSil
  19. Ipekcigim harika gorunuyorsunuz! Sevgiler, en guzel dilekler ve dualar sizinle, gozde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gözdecim, sana ulaşamıyorum ve bu çok üzücü.

      Sil
  20. Ipekcigim harika gorunuyorsunuz! Sevgiler, en guzel dilekler ve dualar sizinle, gozde

    YanıtlaSil
  21. Ahh İpek, instagramda o fotoğrafı gördüğümden beri yazacağım sana.... O kadar sevindim o kadar mutlu oldum ki, sağlıkla, hayırlısıyla kucağına aldığın günün fotoğrafını da dört gözle bekliyorum:)
    Melodi'yi bir farklı seviyorum ben, ama eminim ki oğlunu'da ya da oğlumuzu da çok ama çok seveceğim:))
    Dualarımda siz de varsınız yani...
    Öpüyorum seni güzel yanaklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım çok teşekkürler sıcak ve güzel yorumun için. Ben de çok öpüyorum...

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...