1 Kasım 2012 Perşembe

Melodi' nin Cadılar Bayramı Maceraları ll

Akşam hava kararınca annesi ve babası Melodi'nin koluna turuncu bir kova takıp dışarı çıkarmıştı. Sonra kapı kapı gezmeye başladılar. Işığı yanan ve önünde balkabağı olan komşularının ziline basıp "trick or treat" diyorlardı. Komşuların herbirinin elindeki tasta ne kadar da çok şeker ve çikolata vardı! Melodi tasa elini daldırıp rengarenk şekerlerden birkaç tane almayı hemen öğrenmişti. Bu iş çok zevkliydi! Sokakta gezinen daha bir sürü çocuk vardı, ve Melodi onların da komik kostümlerine bakmaktan kendini alamıyordu. Bütün bunlar neyin nesiydi? 

:))








18 yorum:

  1. ay çok tatlısın Melodi,ben senin hallowen kovanı yerim, elbisesi de harika, çok eğlenmiş olmalısınız hem siz hem o :))

    YanıtlaSil
  2. Melodi bizim kapıya da gel noluyy :)
    Sen ıssıyayak öpmek istiyorum sen çok tatlısın maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Bittim ben bu bücür periye:))
    Nasılda ciddi ciddi dolanıyor etrafta...
    Yabancılar ne eğlenceli, ne güzel şeylerle uğraşıyorlar.. bizim buralarda ise biber gazı muhabbetleri dönüyor... değer mi üç günlük dünyada halbuki...

    YanıtlaSil
  4. canım benim boyu kadar kovası var çok tatlı:))
    Melodinin gözleri renkten ve kostümlerden şehlalaşmadıysa iyidir:)

    YanıtlaSil
  5. Melodi çok tatlı kostümüne bayıldım maaşallah

    YanıtlaSil
  6. eminim çok eğlenmiştir melodicik:)

    YanıtlaSil
  7. yahu bu kız iyiden iyiye yürüyor artık. bir fena oldum sorma. oturdum ağlıyorum.çok tatlı olmuş güzel peri.

    YanıtlaSil
  8. ayyyy minik bebeğim ne tatlı:)

    YanıtlaSil
  9. harika bayildim melodiye kostumu inanilmaz yakismis!hele kolunda kovasiyla olan pozlarina bayildim. cok keyifli bir gece olmus her kareden belli oluyor :)

    YanıtlaSil
  10. @Ayse: Guzel bir deneym oldu hepimiz icin gercekten. Onceki yillarda sadece kapidan seker veriyorduk, simdi biz de seker topladik.

    YanıtlaSil
  11. Off yerim onu ben, çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. pıtış pıtış elinde kovasıyla dolaşan bu peri benim kapımı çalsa, bırakmam yerim yerim yerim...maşallah melodiye

    YanıtlaSil
  13. minicik boyuyla yaptıklarına bak :D

    YanıtlaSil
  14. @ Cok tesekkurler arkadaslar :)

    YanıtlaSil
  15. @ Banyo Suyu: Mutluluktan agladin diye umut ediyorum sevgili Banyo Suyu. Daha kosacak, oynayacak, ucacak bizimkiler daha dur :))

    YanıtlaSil
  16. @ cafenoHut; Sorma Aydacim ya, cok ama cok uzulerek takip ediyorum Turkiye'deki olaylari ve son durumlari :(( Insallah gercekleri gorecek insanimiz birgun..

    YanıtlaSil
  17. maşallah Melodiye bayıldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
  18. blogunuza bir türlü girmemiştim,benim ayıbım olsun :-( :-(
    Ama Melodi öyle tatlı ve insanı çekiyor ki gelmemek mümkün değil!
    Sizin kareleriniz,anlatımınız çok güzel belki de çocuğunuzun daha ufak bir yaşta neden insanı çeken bir tarafı olduğunun kanıtı.Melodi de gerçekten insanı çeken sıcak,rahatlatan bir hava var.Bu sırf göz rengi tatlılığı ile ilgili değil kendine has çeken bir tarafı var ama bu naiflikte buradan anladığım kadarıyla sanırsam yaşadığı naif hayatın etkisi de var ve devreye siz ve yetiştirme tarzınız giriyor.

    Allah bereketli bir ömür versin bu tatlı miniğe..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...