3 Aralık 2014 Çarşamba

3 Yaş

Zaman nereye gidiyorsun? Benim kızım 3 yaşını doldurdu geçen hafta. Şaka mısın? Mutlu ve neşeli ama bazen de zor ve inatçı bir kız çocuğu. Tüm güzelliğiyle ve oyunculuğuyla evimizin odak noktası, göz bebeği. Sürekli birşeyler yapmak için acelesi olan, hareketli, daha bu yaşta şakalar yapmayı seven eğlenceli bir bücür. 3 yaşında!

Bu sene parti yapmasak mı diye düşünürken sonunda doğumgünü haftası geldiğinde 3 gün 3 gece kutlama yaptığımız doğrudur. İlk gün Asyalı kankalarıyla, ikinci gün okuldaki arkadaşlarıyla, 3. günse Türk dostlarımızla.. Hepsi birbirinden mutlu geçti. Tekrar tekrar mum üfleyeceğini öğrenen Melodi komik komik uflayıp puflayıp "yaa gene mi?" deyip başta gözlerini devirse de her bir kutlamada çok eğlendi, çok güldü.

Melodi'nin Koreli ve Japonlardan oluşan kanka grubu :)) 

Evde Türk arkadaşlarımızla yaptığımız buluşmaysa hem şükran günü daveti, hem doğumgünü partisi oldu. 
Parti dekorları ve süslemeler konusunda birkaç külah şapka ve balon dışında elimde ne varsa onları kullandım diyebilirim. Fotoğraf çekimleri için aldığım yada kendim yaptığım aksesuarlardan elimde öyle çok şey birikmiş ki.. Rengarenk hepsi.. Tema falan seçmeden hepsini bir araya getirip süsleyiverdim evi. İyi ki de tema olayına girmemişim çünkü bu haliyle herşeyi çok sevdim.

Günün kutlu olsun tatlışım.

Güzellik ve iyilik yakanı hiç bırakmasın..

22 yorum:

  1. Yaaaa aralarına dalıp hepsini yoğurmak , sevmek istedimmmm pırlpırıllar maşallah :)))) nice mutlu yaşlar melodiyeee , iyiki doğmuş dünya tatlısı :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yaşlar cici kızına

    YanıtlaSil
  3. asyalı kankalar:)
    bu gözler hiç öyle mum üflerken devrilecekmiş gibi durmuyor:) dünyanın mumunu getirin, hepsini üflerim bakışında sanki:)))
    çok çok güzel fotolar...ışık içinde, harikulade, renkli ve hep sağlıklı bir ömrü olsun. 3 gün üç gece ne ki:) kırk gece kırk gün kutlayın bu güzelliğin doğumunu...
    Tebrik ederim ipekçim, mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim büyüdükçe kendini tipten tipe sokmaya başladı bizimki de o yüzden öyle yapıyor. Binbir surat.. görsen.. Eğlendiğini, mutluluğunu değişik yollarla anlatmaktan hoşlanıyor sanırım. Hahaha oyunculuk yeteneği mi vardır nedir anlamadım ki.. :))) Güzel dileklerin için çok teşekkürler..

      Sil
  4. 3 mü!!! Ahh ne çabuk, ne hızla geçti bu 3 yıl!!!
    Nice yaşlarını burada beraber kutlarız inşallah, sağlıkla neşe ile...
    Melodi'nin yüzü hep gülsün, hayatı boyunca güzelliklerle karşılaşsın, umudu hiiiç kırılmasın, şans yanından eksik olmasın... Ayy herşey gönlünce olsun bu güzelin...
    Öpüyorum Melodi'yi güzel yanaklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım sen bir de bana sor ne kadar hızlı geçtiğini! Harika dileklerin için çok teşekkürler.. Öpüyoruz seni..

      Sil

  5. Melodi'ye çokkk mutlu yaşlar olsun. İnanın zaman çok çabuk akıyor. Ne kadar çok zamanınızı kızınızla geçirirseniz o kadar iyi. Sonra bir bakmışsınız kendi yolunda gitmiş bile.

    YanıtlaSil
  6. Kutlu mutlu olsun... Doğum günü partisi de muhteşemmiş :)

    YanıtlaSil
  7. Nice musmutlu yillara Melodi guzellik!

    YanıtlaSil
  8. Melodi'ye mutlu yeni bir yas, sizlere o yasi kendisiyle birlikte keyfini cikararak gecirebileceginiz bir sene diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. nice mutlu, huzurlu seneleri olsun fıstığın. parti dekoruna da bayıldım bu arada. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Nihayeeeet,27.kasım'dan beri hergün bakıyordum,doğum günü yazısı ne zaman gelecek diye.
    İpekciğim bu kızı iyiki doğurdun,daha da önemlisi iyi ki annesi sensin.Nice mutlu yıllara.Allah sizi birbirinizden ayırmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jıl, zaman bir garip. Yetişemiyorum valla. Herşeyi geriden takip ediyorum bu ara. Güzel sözlerin için çok teşekkur ederim, öperim..

      Sil
  11. Nasıl bir tatlılıktır, iyi ki doğmuş, Asyalı kankaları da harikalar, hepsinin yanakları ısırmalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asyalıları tek geçiyor Melodi, favori arkadaşları :)))

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...