10 Haziran 2014 Salı

Güzel Başlangıçlara!

Bir yeni iş heyecanıdır ki sardı gidiyor. Bu ara bizim evde varsa yoksa yeni başlangıçlar konuşuluyor. Melodi Photography ha başladı ha başlayacak derken sonunda başladı. Herşey rüya gibi aslında. 

Yeni websitem mesela.. Henüz tam hayalimdeki gibi olmasa da var, ve orada, yazınca çıkıyor. 
Henüz kendimi tam bir fotoğrafçı gibi hissedemesem de, başladım ve artık ben de bu kulvardayım. Herşeyin bir başlangıcı vardır. Her yapmak istediğinin resmi eğitimini almak zorunda olmayabilirsin. Çok çalışınca ve isteyince insan kendi kendine de birşeyler başarabiliyormuş. Ben bu işle bunu kanıtladığıma inanıyorum. 

Belki henüz çok başarılı olmadım ama, ilerde olmayacağımın garantisi yok. Olamasam bile, en azından hayallerimin peşinden gittim ve denedim diyeceğim. 

Sizin de yapmak istediğiniz ama kendi kendinize 'yok canım daha neler, nasıl olur' dediğiniz yada belki etrafınızdaki insanların tepkisinden çekindiğiniz için böyle düşünmeye zorlandığınız birşeyler varsa, hiç durmayın derim. Deneyin, hayallerinizin peşinden gidin. Hatta bugün isteklerinizi gercekleştirmek için bir adım atın. Kaybedecek birşeyiniz yok. Ya da var. Ama kaybedeceğiniz şeyler belki de sandığınız kadar önemli değildir.. 

Kendinizi ertelemeyin. 
Siz buna değersiniz unutmayın.. 
Güzel baslangıçlara!

24 yorum:

  1. harikasın, harika! kesinlikle hayallerin peşinden gidilmeli.. eğitimse kimi zaman hikaye... herşey hayalle başlar diyor ya mevlana, bir bina bir mimarin hayalinde olmasa başlar mıydı hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama deli annecim? Bakalım insallah alnımın akıyla altından kalkarım. Kalkamazsam da canım sağolsun, di mi ama! ;)))

      Sil
  2. çok güzel fotoğraflar var:)

    YanıtlaSil
  3. Harika fotoğraflar! Yolunuz açık olsun hep güzelliklerle dolsun:)

    YanıtlaSil
  4. bu sabah okudugum en güzel haber bu İpek...gönülden tebrik ediyorum seni...her şey bir yana,vazgeçmediğin,hayalinin peşinden gittiğin için...olmazcılara,burun kıvıranlara inat ,oldurduğun için....tek tek hepsine baktım sitendeki bütün fotoğraflarına...elbette ben bir uzman değilim ama bana oldukça olmuş göründüler :))zaten fotoğraflarını oldum olası severdim...

    yeni başlangıcın hayırlı olsun...artarak devam etsin mutlulukların...bize de bol bol ve keyifle seyretmek düşsün...çok sevindim İpek,çok....hayırlı kazançlarla birlikte güzel arkadaşlıklar da kazandırsın sana...sıkı sıkı kucakladım seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim çok ama çok teşekkürler samimi ve güzel sözlerin için. Sizlere layık olmaya çalışacağım ;))

      Sil
  5. İpek Hanım, blogunuzu yeni keşfedenlerdenim. Tam da yeni web sitenizin kuruluşuna denk geliyor. Saatlerce zaman ayırabilirim şu an tüm sayfaları gezerek. Yeni başlangıcınız hayırlı olsun. Çektiğiniz fotoğrafların her biri şahane. Bu işe emek verdiğiniz ve aynı zamanda bu işi keyif duyarak yaptığınız belli. Umarım her şey gönlünüzce olur. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SadeAnne, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz. Beğenmenize çok sevindim. Daha bir sürü güzellik paylaşmak üzere! :)

      Sil
  6. Öncelikle tebrikler hayırlı olsun daha nice güzel başarılarınız olur umarım.Ve hayallerin peşinden gitmek kısmına sonuna kadar katılıyorum.Bugün kullandığımız her şey birilerinin hayaliydi ve gerçek oldu değil mi.İş hayal kurmak ve inanmakta bitiyor gerisi hikaye.Evet eğitim önemli ama ruh dediğimiz şey eğitimle kazanılmıyor.Sizin fotoğraflar bir harika nasıl diyim sevgi dolu canlı gibi neşesi bile bulaşıcı bence.Harikasınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, çok teşekkürler, bu sözleri duymak benim için en büyük mükafat. Şimdiden yarı bu işi başarmış gibi hissediyorum. Eksik olmayın.. Sevgiler..

      Sil
  7. Harika! Hayırlı olsun! Çektiğin tüm fotoğrafları keyifle takip ediyor ve çok beğeniyordum. Yolun açık olsun:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel haber bu ipek ,yeni başlangıç hayırlı olsun bol kazanç güzellikler getirsin. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Ben de selamlarımı gönderiyorum:)

      Sil
  9. İşte ne zamandır beklediğim haber! Yupppiiiiii diyesim var, tutmayın beni:) İpekçim, Sevgili İpek, çok çok güzel bir iş çıkarmışsın, layıki ile azminle ve hevesinle. İsteyipte başaramayacağı ne olabillir insanın, bak işte kanlı-canlı örneksin. Başarılarının artarak ve seni daha da heyecanlandırarak artmasını dilerim. Kısa zamanda olmayabilir belki, zaman ister bu işler bilirsin işte, ama kalıcı olacağın kesin. Ağır ve emin adımların var senin. Buda onlardan biri.
    Şansın bol, yolun açık olsun.
    Kucaklıyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim, çok ama çok teşekkürler. Bu güzel sözleri duymak beni nasıl motive ediyor anlatamam! Tutmayın beni geliyorum nidasıyla yollara atılasım, deli gibi koşasım geliyor nerdeyse, o kadar hevesli ve heyecanlıyım anla! :)

      Sil
  10. Tebrikler! Muthis bir haber ve muthis bir karar!
    Cevreye kulak tikayip hayalinin pesinden gidenlerden biri olmayi isteyen biri olarak ben buradan heyecanlandim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Umarım en kısa zamanda sen de ilk adımını atar ve bu duyguyu yasarsın.. :)

      Sil
  11. tebrikler,nice güzel karelere o halde:)

    YanıtlaSil
  12. İpekciğim,
    başarılarının devamını diliyor,çok tebrik ediyorum.Bu arada bloğunu ihmal etmemeni rica ederim.
    yazılarını okumayı özlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jıl, çok teşekkür ederim :) Valla iş kadını olmak zormuş, 10 tane kolum olsa ve günüm 124 saat olsa süper olacak! ;))

      Sil
  13. blogu takip ediyordum uzun zamandır, web sitenize de baktım çok başarılı ikisi de. Başarılar ve ailenizle birlikte uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...