14 Ağustos 2013 Çarşamba

6

6. Evlilik yıldönümümüz şerefine çıktığımız haftasonu gezimizin belki de en keyifli zamanlarını San Clemente'de geçirdik. Kaydıraktan kaydık, kovalamaca oynadık, dalgalarla boğuştuk, kuma resim yaptık, koştuk, kurabiye ve pizza yedik, buz gibi limonata içtik, çıplak ayaklarla yürüdük, zıpladık, hayal kurduk, şarkı söyledik.. Beraber... Dolu dolu.. 6 yılımızın özeti de bu aslında. Son 20,5 aydır hayatımıza eklenen pamuk şekeriyse evliliğimizin bize sunduğu en değerli armağan oldu. Düşününce sadece şükretmek geliyor içimden.. En derinlerden...   







29 yorum:

  1. 1.düğün için Vize'ye gidişimiz,ardından Adana
    düğünü,sanki dün gibi.Allah sizi birbirinize bağışlasın.Nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman çok hızlı Jıl. Tutana aşkolsun!

      Sil
  2. nice uzun seneleriniz olur inşallah evlilik yıldönümüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Daha nice seneleriniz olsun inşallah. Melodi de bu evliliğin en değerli hediyesi. Bir gun bir amerika turuna çıkarsak senin bu postların bana çok yardımcı olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.. Siz tura çıkın, ben direk de yardımcı olurum.. :)

      Sil
  4. oooooo bebeğim nasıl da bakıyor yüzünü çizen kadına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hiç kıpırdamadı, hiç yormadı bizi, hayret:)

      Sil
  5. Mutlu yıl dönümleriniz olsun, pamuk şekeriniz ile. Sağlık ve huzur içinde.

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel yıllar diliyorum.Huzurunuz çok, sağlığınız bol, neşeniz daimi olsun.

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara inşallah sağlıkla ve huzurla...
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  8. İpek, farkettim de, yeni bir post yayınlamasan bile, en az günde bir kez girip Melodi ye bakıp, gülümseyip çıkıyorum iyi mi?

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blogunuzu henüz keşfettim, açar açmaz çok güzel iki boncuk göz görmek iyi geldi, maşallah prensese. Fotoğraflarınız da çok güzel

    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  10. ne mutlu bir ailesiniz benimde 34 aylık bir kızım var bende her defasında kızımı çılgınlar gibi oynamasına müsade etmek istiyorum ama inanın oralardaki yerlerin hiçbiri buralarda yok yada belki var da bende o yürek yok hasta olucaka korkusu varya içim içimi yiyor vallahi siz nasıl başarıyorsunuz bu sağlık konusunu bende takıntı olduda üzülerek baktığımda sanki kuzumuma çoçukluğunun yaşatamıyorum gibi geliyor :(((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kızınızı Allah bağışlasın. Çocukların bu yaşta en çok ihtiyacı olan şey oyun ve hatta dışarda, sokakta, parkta oyun.. Çevresini ancak oynayarak tanıyabilirler. Ben kir konusuna çok takılmamaya çalışıyorum, ve kirlenmesinin bağışıklık sistemini geliştirdiğine inanıyorum. . Ilerde bağışıklık sistemi zayıf olur da daha sık hastalanırsa emin olun daha çok üzülülürüz. Kızınızla mutlu günler dilerim..

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Nefis resimler bunlar! Her bebe anneciğine güzel görünür de anne gözünden fotoları da bir başka olur öyle değil mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkürler! Anne gözünden fotoğrafın daha anlamlı olduğunu düşunüyorum. Çünkü unutmak istemeyeceğimiz anları yakalamaya çalışıyoruz..

      Sil
  13. tam bir pamuk şeker :) nice mutlu yıllar,inanılmaz keyifli fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  14. merhaba bloğunuzu inceledim ..resimler ve kızınız çok güzel ..iyi sayılabilecek bir fotoğraf makinem var .3 tanede çocuğum..dolayısıyla vakit ayırıp fotoğrafçılık kursuna gidemedim.doğru programı doğru zamanda kullanamadığım içinde çok güzel fotoğraflar çektiğim söylenemez.sizin anlayacağınız makinemin hakkını bence veremiyorum..bana ne önerirsiniz..internetten bu işi çözebilirmiyim..sevgilerr ülkenizden :)ILGIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ilgın,
      Ben de fotoğrafçılık kursuna gitmedim :) Sadece hergün ama hergün kızımın, evimin, ve etrafımdaki herşeyin fotoğrafını çektim. 3 çocuk sizin için bulunmaz bir nimet. Elinizin altında harika modelleriniz var. Makinayı çantasından çıkarın ve rastgele çekmeye başlayın. Karıştıra karıştıra zamanla eliniz pratiklik kazanacak ve ayarlara aşinalığınız artacaktır. Aklınıza takılan herşeyin cevabı internette var emin olun.. Kolay gelsin, sevgiler... :)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...