10 Aralık 2012 Pazartesi

1 Yaşında Bir Pasta Canavarı :)

Son yazdığımdan beri 1 ay 10 gün olmuş. Aslında normalde arayı bu kadar açmazdım ama son haftalarda fotoğraf, internet ve sosyal medya anlamında kendimi dinlenmeye aldım biraz galiba farkında olmadan. Bu arada paylaşacak şeyler de bir hayli birikti. Melodi 1 yaşına bastı, biz geziler yaptık, yeni yemekler denedim, vs.

Sanırım Everyday With Melodi'yi bitirince kendimi saldım ve biraz mola hakkımı kullandım. 6 ay boyunca hergün fotoğraf çekip o fotoğrafları günü gününe düzenleyip yayınlamak oldukça zamanımı alıyormuş, onu anladım. 'Everyday With Melodi' bitmiş olsa da burada 'Hep Yeşil'de tekrar sık sık blog paylaşımları yapmak için can atıyorum.


Mesela Melodi'nin 1. yaşını doldurması şerefine yaptığımız cake smash fotoğraf çekimimizden bahsetmek istiyorum. Bunu yapmak için 1 yaşını zorla bekledim desem yeridir. Öyle merak ediyordum ki bizimki de daha önceki çekimlerdeki bebekler gibi pastayı bırakıp kaçacak yada ağlayacak mı diye. Neyse ki pasta ilgi alanımızdaymış! :) Bir-iki tadına baktıktan sonra Melodi resmen yumuldu pastaya :) Hımm... ağzının tadını biliyor tabi cüce!


Fotoğraf aşkına daha 1 yaşında pastayla da tanıştırdı anne seni Melodi, hadi yine iyisin kızım!! :)) Iyi ki doğdun, iyi ki varsın, tatlımmmm :)) Seni çok ama çok seviyoruz.. 







12 yorum:

  1. İyiki doğdun Melodii :)) İyiki doğdun biz de bu harika fotoğraflardan mahrum kalmamış olduk :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar Melodi :)) Fotoğraflarda da pek bi şeker, tam yemelik :) Nice nice mutlu yaşları olsun...

    YanıtlaSil
  3. inanmazsın dün gece seni düşündüm. uzun zamandır yok, hayırdır dedim. neyse hastalık falan olmasında..
    yine harikasınız, melodiyi pelinin küçüklüğüne benzetiyorum,saçları biraz daha uzun yalnız.pelin in 3yaşına doğru saçları uzamıştı :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün aklıma geldi nerede bunlar böyle özledim diyordum, tam bloğuna geldim baktım hala aynı post dur şuna bir yazayım derken işler karıştı, biri birşey istedi hop unuttum...
    Biz özlüyoruz Melodi'yi haberin olsun.
    bu arada son kareye bittim, o nasıl poz öyle yaa. Pastaya bandıra bandıra yemek gerek bu kızı:)
    Melodi'nin ilk yaşı şerefine benim için kocaman öpü onu. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı , uzuuuun yılları olsun...

    YanıtlaSil
  5. iyi ki dogmus Melodi! Nice yaslari olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Iyiki dogmus Melodi her baktigimda fotolara koca bir masllah diyorum' yine dedim, cok cok tatlisi. Melodi,pastadan daha tatliin! iyiki dogdun;-)

    YanıtlaSil
  7. harika bir çocuk.iyi ki doğmuş.son fotoğrafa bittim:)

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel yaşlar Melodi...

    YanıtlaSil
  9. @fazi: Tesekkurler :)

    @ Selcen: Di mi ama? :))

    @ Zamane Kahvesi: Amin, tesekkurler :)

    @ Buket: Buralardayim da sessiz sessiz takip ediyorum bu ara. Bu annelik zor ismis vesselam! Bu arada Melodi'nin saclari da pek uzun sayilmaz hani. Bu gidisle ben de anca seneye dogru durust toka takabilecegim herhalde. Kellik de ayri bir hava katmiyor mu ama bebeklerde simdi, dogruya dogru! :))

    @ cafeNohut: Ben de ozledim yazmayi valla ya. Dusundugun icin ve iyi dileklerin icin tesekkurler Aydacim.

    @nile moon: Sagol :))

    @ nymphea: Hepsi iyi ki dogdu. Bebisler cok ama cok tatli :))

    @ kelebek desenli: Onu da yemek sanan Melodi'nin elinden son anda kurtardik mumu :))

    @ Yelda: Tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  10. Maşallah çok tatlı bir kızınız var. Güle güle büyütün, Allah bağışlasın. Blogunuzu cadılar bayramı postuyla tanıdım ve çok sevdim. Ondan sonra da sık sık acaba yazdınız mı diye baktım. Okuması ve fotograflarınıza bakması çok zevkli olan bir blogunuz var. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Bir pasta ve bir bebek bu kadar güzel bir araya gelebilir ancak. Çok hoş fotoğraflar olmuş....

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...