29 Temmuz 2013 Pazartesi

Santa Monica Pier 'da Birgün

Bu haftasonu Santa Monica'daydık. Santa Monica Pier, Los Angeles'a gelen her turistin mutlaka görmek isteyeceği bir yer. Güzel bir plajı, üzerinde lunapark olan bir iskelesi var. 
Biz Santa Monica'ya gidince genelde arabamızı buranın en cafcaflı caddelerinden olan 3rd Street Promenade'ye parkeder, caddede bir tur atar, yolun sonundaki büyük alışveriş merkezinin teras katındaki Food Court'da birseyler yer ve sonra oradan iskeleye yürürüz. 
Bu sefer iskeleye gitme sebebimiz sadece yürüyüş yapmak değildi. Melodi'yi ilk kez dönme dolaba bindirmeye karar vermiştik. Biz de tepeden manzarayı seyrederiz diye düşünerek biletimizi aldık. Yıllar oldu. En son ne zaman dönme dolaba bindiğimi bile hatırlamıyorum. Nostaljik ve tatlı bir heyecan olacağını biliyordum. Lunapark deyince çocukluğuna dönüyor yine insan. Ama en eskilere.. Tatilya'dan daha önceye mesela. Konsept aynı olsa da lunaparklar yetişkinken gittiğim Six Flags ve Universal'dan farklı şeyler hissettiriyor bana. İçindeki oyuncakların heyecan yaratma potansiyeli benzer olsa da lunaparklar daha masum, daha çocuksu sanki...
Lunaparktaki kalabalık, tepemizdeki raylarda giden trenler, çığlıklar, kahkahalar, vs. ile Melodi adeta büyülendi. Başını nereye çevirse bir hareket, bir ses, bir renk vardı. Onun da çok heyecanlandığını tahmin etmek zor değildi. 
Nitekim binince de gözlerini manzaradan ayıramadı. Gerçekten de, Malibu Beach'e kadar görünen kumsal tepeden bir harikaydı. İskeledeki insan yığını ve lunaparkta eğlenenler desen ayrı bir seyirlikti. 
3 senedir okyanusa ayaklarımı sokmaktan öte gidememiş olan ben bu kadar çok kişinin buz gibi suya girmesine bir kez daha şaşıp kaldım doğrusu. Buz, resmen buz gibi su!! Arada bir köpek balıklarının karaya vurmasındansa bahsetmek bile istemiyorum.. 
Rengarenk bir gün, akşam Melodi'nin 12 saat deliksiz uyumasıyla daha da bir güzel oldu. Bu ara her gece yaptığı gibi 'mama' diyerek kalkmaya bile hali yoktu sanırım. Aksam 8 de yattı, sabah 8'de kalktı. Mis! :)




8 yorum:

  1. oraya götürdün bizi , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah birgun buraya keyifli bir yolculuk yaparsin..

      Sil
  2. süpeeer süper bayıldım resmen ;)

    YanıtlaSil
  3. Köpek balıkları mı dedin? karaya mı vuruyorlar dedin?? İnsanlar o suya akın akın giriyorlar mı dedin?
    Heyecanla okudum.
    Ne kadar güzel bir gün olmuş ailece, keyifli.
    Bence daha daha uzun yazmalısın sen:) tadı damağımda kaldı zira.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh şu bilgisayarın başına bir oturabilsem.. 20 aylık bir ufaklıkla buna şükreder oldum bu ara. Yine de teşekkürler :) Buralardan da size sevgiler...

      Sil
  4. ne guzel hem melodi hem sizin icin keyifli bir gun olmus:) melodiye de herzamanki gibi bayildim yine:))

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...