31 Temmuz 2013 Çarşamba

Kızıma

Bu ara günler senin peşinden koşmakla geçiyor küçük tatlı hanım. 20 aylık oldun ve doğduğun güne göre anneyi 20 kat daha fazla yoruyorsun. Bir yandan büyümeni istiyorum, diğer yandan hep böyle küçük kalmanı. 

Büyüyünce "anniii" ve "baboo" diye peşimizden koşmayacaksın biliyorum... 
"Uf"un olduğunda getirip öptürmeyeceksin.. 
"Parka parka" diye tutturmayacaksın belki...
"Biiii" yapıp uçtu uçtu istemeyeceksin...
Ya da "Aoo!" diye şaşırmayacaksın elindeki bardaktan yere su döküldüğünde...

Şu anki halini dondurabilsek de ilerde canımız istediğinde bu hallerine geri dönebilsek keşke diyoruz hep babanla. Her anını kaydetmek istiyoruz. Yorgunluktan şikayet etsek de aslında her anımıza şükrediyoruz... 



21 yorum:

  1. Keşke böyle kalsa değil mi? Ama her yaşı ayrı güzel olacak Melodi'nin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kalmasını hem istiyorum, hem istemiyorum. Büyüyüp birşeyler başardığını görmek güzel ama küçük halleri de çok tatlı.. Her yaşının güzelliği farklı olacaktır inşallah, dediğin gibi..

      Sil
  2. İnsanın içine sokası geliyor bu sevimli yaramazı...
    Bir yandan da hep Maşallah diyesi tabi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sen bir de bana sor! Severken kendimden geçiyorum bazen :)))

      Sil
  3. maşallah maşallah pek tatlı bi şey bu ya

    YanıtlaSil
  4. gözlerim doldu yazıda ama sonra melodi'nin yüzünü görünce gülümsemeye başladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanı hem ağlatır hem güldürür bunlar :)))

      Sil
  5. Dünyalar tatlısı maaşallah. Nasıl eğlencelidir her yaptığı söylediği mimikleri. Al filme çek doya doya izle.
    Henüz 2 yaş krizi başlamadı sanırım. Tek söyledikleri hayır hayır hayır .........
    Dedikleri gibi bu yaşlar en güzel zamanları. Güle güle büyütün. Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yaş sendromu belirtileri yavaştan başlıyor gibi aslında, ama o konuya hiç girmek istemiyorum inan şu an :)) Güzel dilekler için çok teşekkürler..

      Sil
  6. Maşallah, şöyle tam kurdelasının yanına, mis kokulu saçlarına bir öpücük kondurasım var. Çok tatlı.

    YanıtlaSil
  7. Allah nazardan korusun maşallah ,benimde 21 aylık bir cadım var Allah saglıklarını versın ama yorulsakta her anları unutulmaz bir tatda aklımıza kazınsın, okadar çabuk geçiyorkı zaman en güzel günlerı, ama kız evlat bizden hemen ayrılmazlar diye ümit ediyorum:))) çok öptük sizi sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Zaman hızlı geçiyor cidden. Bizimki ne zaman 20 aylık oldu bilmiyorum. Allah hepimizin çovuğunu bize bağışlasın.. Bizden de sevgiler...

      Sil
  8. gözlerim doldu okurken,öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
  9. DOğdular doğacaklar, ilk yaşları geliyor, gelecek derken kapımıza dayandı mı sana terrible two :)
    Ne çabuk da büyüdüler değil mi?
    Hep gülsün Melodi'min o güzel yüzü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Zamanın acelesi var! Hepimizin çocukları gülsün inşallah. Yüzlerinin güzelliği iyi de, önemli olan bahtları iyi olsun...

      Sil
  10. Maşallah Melodiye... evet her hali ayrı güzel ama bu zamanları o kadar eğlenceli ki, konuşmaya çalışmak, bişeyleri hareketleriyle anlatmak... ama gerçeketn çoook sevimli... sen de her halini fotoğraflayarak bir şekilde hatıralar bırakıyorsun işte....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli, tatlı ama yorucu.. Yine de güzel.. şükür... Teşekkürler Alevcim.. :)

      Sil
  11. ne de güzel yazmıssın zamanında bızde oyle degıl mıydık :( emınım kı annelerımızde aynı seyı bızım ıcın soyluyordur kacınılmaz döngü işte

    YanıtlaSil
  12. Maşallahhhhhh ya çok tatlı Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...