8 Eylül 2011 Perşembe

Bu Köşe Çocuk Köşesi

Daha once de bahsetmistim Pinterest benim en zevk aldigim ugrak yerlerimden. Oradaki gorsellerden ilham almak vazgecilmez benim icin. Dolu dolu dopdolu bir fotograf sitesi Pinterest, daldan dala atlayarak saatler gecirsem sikilmam. Sevdigim cocuk, bebek, dekorasyon, aile vs. fotograflarini "pin"ler, zamani geldiginde (misal ev dekorasyonunda bir degisiklik yapmak istiyorsam yada birseylerin fotografini cekmeye niyetlendiysem), gider oradan fikirler alirim. Bu aksam da yine takildim, ve tabi ki yine kolay kolay kopamadim. Yarinki cocuk fotografi cekimi icin soooyle bir bakayim demistim halbuki profesyonel fotografcilar nasil pozlar cekiyorlar diye, ama kendimi bir sure sonra cocuk odasi fotograflarina bakarken buldum. Ahhh oyle guzel fikirler var ki.. Baktikca bir taraftan da bizim evdeki potansiyel "cocuk koseleri"ni dusundum, kafamda planlar yaptim: "..bizim kiz birazcik buyusun su koseye sunu koyariz onun icin.." vs. diyerek. Malum cocuklarin yaraticiliklarini gelistirmek icin oyun oynamalari, okumalari, yazmalari, cizmeleri, boyamalari, el isi yapmalari lazim.. Ve iste en cok begendigim cocuk koselerinden birkaci..









7 yorum:

  1. çok eğlenceli ve güzel odalar, özellikle kara tahta fikri çok hoş

    YanıtlaSil
  2. ilk kara tahta'lı yapmak istediğim :)

    YanıtlaSil
  3. İlk fotoğrfataki fikir çok güzel. Ne de olsa çocuklar özellikle duvarlara çizmeye bayılırlar :)))

    YanıtlaSil
  4. uuu harika fikirler, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. şu divan altı kitaplık fikrini öyle çok seviyorum ki fakat ne yazıkki türkiye şartlarında bulmak çok zor, ancak yaptırmak gerekiyor.. çocuk odalarında da kullanışlı olmuş hem:)

    YanıtlaSil
  6. fotolar çok cici canım, ben de fırsat buldukça bakıyorum Pinterest'e, yalnız makine alamadığım için işin içine tam olarak giremedim amaaaa makine almaz zamanım yaklaşıyor :)) senden öğrenicek çook şeyim vaaar ;)
    bu arada bebeğinin odasının hazırlıkları ne durumda, boya işin halletiniz sanırım

    YanıtlaSil
  7. @ Bahar: Kara tahta fikri benim de favorim.

    @ Bahar ve Kisizi Yagmur: Benim deeee :)

    @ ayca: degil mi ama?

    @ ikiz bebek: ben tesekkur ederim, begenmenize sevindim.

    @ zeynep: aynen burada da bulmak cok zor, ben henuz goremedim. Pencerenin onunde harika bir oyun/okuma kosesi olur hem o divan.. aydinlik aydinlik..

    @aysherose: yuppiiii, canim makinayi al ogrenmesi kolay, deneye deneye cozuyor insan, yardimim dokunursa cok sevinirim haberim olsun aldiginda :)
    Cocuk odasi %90 hazir :) Kucuk bir detay kaldi, bu haftasonu Onur'a yaptirabilirsem en kisa zamanda fotograflayip paylasacagim.. :) optum..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...