5 Ağustos 2013 Pazartesi

Son Günlerde



Herşeyden anlamaya başlayan minik kuş, kitaplara bayılıyor, bebeğini çok seviyor ve onu "beybiiii" diyerek çağırıyor, günde 15-20 defa banyodaki tabureye çıkıp ellerini yıkıyor, arabadayken her dönemeçte "biiirrrr" diyor [2 ve 3 yok :))], sokakta ayakkabılarını çıkarıp ayakları kömür ocaklarında çalışmışçasına kapkara olana kadar koşturuyor, haftanın iki günü MyGym çocuk spor salonunda eğleniyor [kuduruyor mu desem acaba? oğlanlardan daha oğlansı bir hali oluyor orada :)))], kitapçıdaki storytime (hikaye zamanı)'nda çok eğlense de aktivitenin ortasında bir yere yetişiyormuş edasıyla firar ediyor... 

Canı istediği gibi yaşıyor yani... Hergün öğreniyor, hergün keşfediyor...

Günler böyle akıp giderken anne de arkada bu boncuğun hızına yetişmeye çalışıyor. Gülüyor, şaşırıyor, yaramazlıklara kızıyor... Sonra seviyor, öpüyor, kokluyor... 

~

Bu arada Ağustos da geldi hoşgeldi diyecektim ama şöyle bir baktım ayın 5'i olmuş bile.. 5 gün ne ara geçmiş farkında değilim, zaman konusunda o kadar şuursuzum, anlayın.. 

Iyi haftalar efendim... 

Ipek
 :)






16 yorum:

  1. maşallah ufaklığa çok tatlı :) sana da hayırlı iftarlar canım...

    YanıtlaSil
  2. ben bu boncuğun o mavi taytından pırtlayan göbüşünü ve popişini yerim :) kolaylıklar diliyorum canım sana yorucu ama güzel günlerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, üstüne küçük kalan tonla giysi var. Orası burası açılıyor :)))) Teşekkürler canım..

      Sil
  3. Şimdi bu ilk fotoğraftaki "bu göbek benim elletmem" hali mi? Yoksa "gelin beni tam buradan öpün" mesajımı:) Sanırım ben 2. seçenek tarafındayım Melodicim. Çok tatlısın. Maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göbüşümüzü elletmeyi ve öptürmeyi pek seviyoruz, o konuda sıkıntı yok yani.. :)))))

      Sil
  4. Ya onun aynada kendine bakışını yerim yerim yaa :)
    Bir de sepetin içinde olduğu fotoğrafın kompozisyonuna bayıldım,ne hoş olmuş!

    YanıtlaSil
  5. kocaman maşallah herhalde bu canların en tatlı halleri bunlar hiç bitmesin:)))bu arada bezden kurtuldukmu acaba merak ettım, bu aralar çok sıkıntımız var bezi hiç istemiyoruz nasılda alıştırıcam tam bılmıyorum uzmanlar acale etmeyin diyorlar ama, sevgiler canım çok öptük sizi Elif ve annesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh biz de kurtulamadık henüz. Yani aslında tam başladığım söylenemez eğitime. Arada bahçedeki lazımlığa oturtuyorum ama daha resmen oraya birsey yapmadı. Şimdilik oyuncak gibi birsey onun için lazımlık. Yavaş yavaş olayı anlamaya başladı ama ben 20 aylık daha küçük mü acaba diye düşünerek işe girişmedim... Biraz sabır lazım sanırım. Ben de hazır hissetmiyor olabilirim henüz ;)) Size kolay gelsin. Ögrendğinde işin ipucunu paylaşırsan sevinirim. Bizden de sevgiler, öpücükler..:)

      Sil
  6. bakmaya biz bile doyamıyoruz :))

    YanıtlaSil
  7. bu blogu eşim bulmuş, sonra bana mail attı mutlaka buraya bakmalısın diye:) bir blogger anne adayı olarak şöyle bi alıcı gözüyle baktım da blogunuza, gerçekten muhteşem! hem fotograflar, hem kompozisyonlar, hem de hepsinden önemlisi model! o ne güzel bi kız cocugudur, o ne sahane bi ögrenme-eglenme-kesfetmeve karşısındakini her yaptıgıyla mest etme sürecidir :)
    darısı başıma diyorum! ve artık ben de burda, sabırsızlıkla yeni postunuzu bekleyecek olanlar listesine adımı ekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler :) Bir süredir ben de sizi takipteyim aslında :) Bebek haberine çok sevindim. Eminim çok tatlı birşey olacaktır. Umarım hayırlısıyla kucağına almak nasip olur. Hoşgeldin ve yeni paylaşımlarda görüşmek üzere diyorum! Sevgiler... :)

      Sil
  8. Tüm fotoraflarınıza neredeyse maşşallah demişimdir... İkinci kez anne olmayı aklından bile geçirmeyen biri olarak dünya tatlısı kızınızı görünce benimde böyle bir kızımın olmasını çok isteyeceğimi anladım.. Paylaşımlarınız çok güzel... Yazmaya devam edin lütfen. Ben hep buralarda olacağımm :) Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...