23 Aralık 2014 Salı

Motif Yastık

Bizim evin üst katta kenarda kalmış minicik bir odası var. İçi boydan boya raflı. Tam anlamıyla "yüklük" görevi gören, bütün ıvır-zıvırları toplayan bir oda. Boyuna belki 2 adım, enine 1.  Bir boy duvar dolusu 2-3 raf benim elişi, yün, iğne, iplik, boya, fırçalarımla dolu...  Hobi dükkanlarını ben zengin etmişim gibi hissediyorum oraya bakınca. Çoğu da bir sebepten dolayı yarım kalmış projeler, işler.. Ama herbiri tamamlandığında içime sinecek, zevkle yaptığım işler.. 
Geçtiğimiz haftalarda yakın bir arkadaşım için çok önceden başladığım motifleri birleştirdim, yastık yaptım. Nasıl mı? Birleştirip kare bir parça haline getirdiğim motiflerimi, IKEA'dan aldığım fermuarlı beyaz kumaş kılıfın bir yüzüne dikerek! Kılıfın çıkarılıp yıkanabiliyor olması bonus!
 Şu "granny square" olayı favorim. Renk renk yap, birleştir, istediğini yap!
Hem zor değil - kafa yormuyor, hem sonuç çok şirin oluyor. 
Elişi birşey hediye etmenin verdiği keyif paha biçilemez. Hediye ettiğim arkadaşım Kore'li olunca sanki daha da bir kıymet gördü. Arkadaşım Kore'lilerin genelde pek elişi yapmadığını/öğrenmediğini, onun yerine hep okul projeleri, kitapları ve ödevleri, vs. ile ilgilenmeye yönlendirildiklerini söyledi. O yüzden Türk arkadaşından gelen böyle bir hediye onun için ekstra özel oldu :)

12 yorum:

  1. harika bir hediye olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Yastığın motiflerine, üzerinde durduğu tabureye, ikea kılıf fikrine ba-yıl-dım!

    YanıtlaSil
  4. Bu yastıklara bayılıyorum. Motifleri yapmayı yeni öğrendim ve kız kardeşim için battaniye yapmaya başladım. O biter bitmez kırlente başlamaya karar verdim sayende :) ama bu defa kendim için :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşın bayılmakta haklı ama, çok sevimli!

    YanıtlaSil
  6. Ayyy çok da güzel olmuş keşke benimde olsa:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de anneme ördürdüm iki yastık. benimkiler sonbahar renkleri. çok güzeller bu
    yastıklar. eve yeni bir neşe katıyorlar :)

    YanıtlaSil
  8. harika... ben de bu sene yeniden elişi atağına geçince ve hediye edince çoooook mutlu oldum... kesinlikle anladım ki; vermek almaktan çok daha doygun bir mutluluk veriyor

    YanıtlaSil
  9. Cok tatli bir sey olmus Ipekcim! Diktim demissin; makina mi yoksa elde mi? Makina ise bonus cunku quilt making e baslayabilirsin- duz dikis biliyorsan gerisi bebek isi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elle diktim ama makina öğrenmeyi aslında o kadar çok istiyorum ki. Gözüm yükseklerde değil aslında. Tek istediğim bir kumaştan bir masa örtüsü dikmek yada bir yastık yapmak mesela. Quilt kolay diyorsun ama o bile beni aşar eminim. Ben daha çok küçük projelerin adamıyım.. Haha!

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...