28 Aralık 2014 Pazar

Yılbaşı Hediye Paketleri











Bu sene aklımdaki herkese hediye hazırlayıp veremedim/gönderemedim. Gönül isterdi ki tüm sevdiklerime küçük de olsa birşeyler alabileyim, gönülleri çalabileyim. Fekat gel gör ki karnım burnumda, iki adımı zor atıyorum yahu, olmayınca olmadı. (Hala doğurmadım evet, 38 haftayı devirdim an itibariyle ama booo!!). Amma velakin biliyorum ki sevdiklerim beni anlıyor ve bu senelik affediyor. (Mahçup surat emotikonum nerde?)

Bir de merak ediyorum, siz de hediye verirken çok düşünenlerden misiniz? Ben hediye alacağım kişiye en yakışacak şeyi bulamadıysam bulana kadar hediye vermemeyi tercih ediyorum.  Özel günleri es geçmemek adına içime sinmeyen hediyeler almışlığım da çok tabi ama aslında sırf hediye vermiş olmak için hediye vereceğime hiç vermeme fikrine daha yakınım. Kişiye özel kendi yaptığım bir şeyi hediye etmenin keyfine vardığımdan beri benim için bu böyle. 

Bu sene hazırlayabildiğim 3-5 hediyeyi vermeden önce hızlıca fotoğrafladım. Paketleri hazırlamak benim için büyük keyifti. Hatta en az hediyeyi seçmek kadar güzel bir süreçti. 

Özenli bir paket almayı kim sevmez ki? İnsan açmaya kıyamasa da güzel bir paket gönülleri keşfetmenin bence yarısı! :) 

En tatlı hediyelerle yeni yıla girmeniz, en anlamlı hediyelerle yakınlarınızın yüzlerini aydınlatmanız dileğiyle..

Happy 2015! :)

Ipek

6 yorum:

  1. bebeğini sağlıkla kucağına alman dileğiyle, iyi seneler ;))

    YanıtlaSil
  2. ay ben neyi kaçırmışım :( nasıl olur... bebeiş geliyooooor... iyi yıllar dileyeyim dedim... ne güzel haberler aldım... sağlıkla kucakla inşaallah bebeğini... melodi abla olacak inşaallah ha... ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Müminecim! Öperim...

      Sil
  3. Yeni bir bebekten yeni bir melekten daha güzel bir yeni yıl hediyesi olur mu?mutlu yıllar

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...