11 Ocak 2015 Pazar

52 Haftada Melodi

2. Hamileliğimi sosyal medyada doğuma birkaç hafta kala paylaştığım için herkese şıp diye doğuruyorum gibi geldi di mi? Halbuki 9 ay nasıl geçti bir de bana sorun dermişim! Yok yok - şaka - şanslıyım ki iyi bir hamilelik geçirdim. Yeni bir iş, yeni uğraşlar derken hızlı bile geçti hatta. Çok şükür!

Şaka maka YARIN doğumun olması gerekiyor. Resmi doğum tarihi yani! Karnım burnumda denir ya, aynen öyleyim şu an :) Bende hala tık yok o ayrı!  Bizimki belki bu akşam gelmeye karar verirse yarın haberlerimi duyabilirsiniz. Ya da önümüzdeki 1 hafta içinde sancı falan olmazsa suni sancıyla doğumu hızlandıracak doktorum. Bakalım kısmet. Geç olsun güç olmasın demişler di mi? Biz heyecanla ve merakla bekliyoruz. Sizi de heyecanlandırayım dedim, doğuma girerayak haber vererek :)

Eminim bilenler vardır. 2014 yılında 52 hafta boyunca  Melodi'nin fotoğraflarını çekip A Piece of Sweet Moment adlı bloguma yükledim. Heh işte o proje bitti. Ve sonunda yılı özetleyen bir video hazırladım. Melodi Photography FB sayfasında ve blogda paylaştım ama hazır aklımdayken burada da paylaşmalıyım.

Benim için çok keyifli bir uğraştı. Ve fotoğraflara baktıkça hep 'iyi ki yapmışım' diyeceğim bir proje olarak kalacağından eminim.

Minik kuzumun 2 yaşından 3 yaşına geldiği bu bir yıl boyunca,
acı-tatlı,
hüzünlü,
mutlu,
zıpır,
oyuncu,
çatlak,
şirin,
ve daha birçok anını yakaladığım kareler her an beni gülümsetecek biliyorum.

Bu vesileyle bir sosyal mesaj da vereyim bari:

Anneler, çocuklarınızın fotoğraflarını daha çok çekin! O kadar çabuk büyüyorlar ki.. Bunu çok iyi bildiğinizden eminim. Güzelliklerini, masumiyetlerini kayıt altına aldığınız için ilerde kendinize teşekkür edeceğiniz kesin! 

Bol fotoğraflı, bol kahkahalı günler, haftalar dilerim..

Ben her an doğurmaya gidebilirim, kalın sağlıcakla!

:)


7 yorum:

  1. İpekç,m heyecanla bekliyorum, haberini aldığımdan beri -ki bu son ayın içinde girdiğin dönemdi:) şaşkınlık ve merakla bekliyorum miniği bende...
    sağlıklı ve harikulade tören gibi bir doğum dilerim, güzel haberlerini bekliyorum.
    Sevgiyle öperim yanaklarından,
    tabi ablamızında:))

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel haberlernizi almak dileğiyle, dualarımdasın, minik kuzuyu sağlıkla kucağınıza alın inşallah, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Bebeğinize, inşallah sağlıklı ve kolay bir şekilde kavuşursunuz.
    Onunla da çok güzel hatıralar biriktirirsiniz umarım. 52 hafta projesi bana da ilham oldu ben de ay ay yayın yapıyorum, hafta işi zor geldi.Video çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Yıllar sonra çok daha keyifli olacaktır izlemesi.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla, mutlulukla gelsin inşaallah bebecik... sevgilerimi gönderiyorum, sana, size:)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş ellerine sağlık, iyi doğumlar umarım her şey güzel geçer ;)

    YanıtlaSil
  6. sağlıkla alınız kucağınıza. şansı hep bol olsun ....

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...