10 Şubat 2015 Salı

Tanışalım :)

Tanıştırayım: Minik oğlum Koray Alp! :) 13 Ocak'ta 'bi avazda' dünyaya geldi. Şimdiden sonra onu buralarda sık sık görebilirsiniz. Biraz gaz sorunu dışında mutlu bir bebek. Ağladığında başında bağıra bağıra "Twinkle twinkle little staaaaaaaaar..." diye şarkı söyleyip onu sakinleştiren bir ablası var neyse ki :) O yüzden yırttık yani! Günlerimiz 'süt - gaz - uyku - kaka' döngüsüyle akıp giderken nerdeyse 1 ayı devirmişiz. Bir merhaba deyip kaçayım dedim. Bu arada neden bilmiyorum ama yandaki foto favorilerimden. İnstagram, diğer bloğum gibi yerlerde daha "sakin"fotoğraflarını da paylaştım, bakmak isterseniz. Öperiz..


9 yorum:

  1. Allah bağışlasın..Yaşı uzun bahtı güzel olsun....Çok tatlı .....

    YanıtlaSil
  2. Ömürlü olsun .Çok tatlı.Analı babalı büyüsün.

    YanıtlaSil
  3. Ahh maşallah İpek! İlklerin yeri mutlaka ayrı ama ikinciler de bir başka seviliyor değil mi??
    Heyecanla bekliyorum bol bol fotoğraflarını göreceğimiz günleri:)

    YanıtlaSil
  4. amannnnn:) öperim, kucaklarım ben bu yakışıklıyı. Maşallah ipekçim. Ablayıda sever, öper,sarmalarım, tebrikler güzel ailenle huzurlu olun, sağlıklı olun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin safalar getirdin Koray Alp... minik ablayı da öperim seni de öperim

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun. sağlıkla...

    YanıtlaSil
  7. hay maşallah küçük beye:)Allah kolaylıklar versin,sağlıkla büyüsün evlatlarınız inşallah.ben de ikinci kızımı bekliyorum iki ay kaldı,aynı heyecan,aynı mutluluk:)

    YanıtlaSil
  8. cok olmuş sanırım bakmayalı buralara!masallah çok sevındım saglıkla kucagınıza almanıza .sevgıler.iki cocuklu hayata dair deneyımlerınızı duymayı beklıyorum

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle Merhaba :) Ne iç açıcı bir bloğunuz var , samimiyetle söylüyorum ki ; bayıldım.. İçerikleriniz de çok başarılı. Artık takipteyim. Benim bloğuma da beklerim. Kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...