3 Ekim 2013 Perşembe

3 Yıl / 3 Years

3 Ekim benim için özel bir tarih. Ben 3 Ekim 2010'da blogumu açtım. O zamandan beri kah kelimelerim konuştu, kah fotoğraflarım. Gittiğim yerleri, yaptığım cicili bicili yemekleri, küçük annelik hikayelerimi, okuduğum kitapları, izlediğim filmleri paylaştım. Böyle yazınca farkettim ki eskiden ne çok şey paylaşıyormuşum, şimdi ise varsa yoksa Melodi dimi? Neden acaba? :) Son iki yılda hayatım tamamen değiştiği için olabilir mi? Artık kitap okuyamadığım, film izleyemediğim ve pek gezemediğim için olabilir mi mesela? :) Olsun varsın, ben şikayetçi değilim yine de (öyle diyelim öyle olsun :))).. 

Umarım sizler de sıkılmıyorsunuzdur son zamanlarda hep aynı konulardan bahsedip hep benzer fotoğraflar paylaştığım için.. Bizim ufaklıkta biliyorsunuz şeytan tüyü var. Son zamanlarda ciddi bir izleyici kitlesi oluştu, populeritede hız tanımıyor, sanırım ondan dolayı ben de 'Melodi'nin yeni fotoğraflarını mutlaka yükle, vs." şeklindeki talepleri kıramıyorum.. 


October 3rd is a special date for me. I started blogging on October 3rd, 2010. Since then I have been sharing my favorite travel locations, recipes, books, and movies. As I wrote that I realized how much I was sharing before. Now I share mostly about Melodi, right? May be it's because my life has changed completely after I became a mom! :) I don't read, travel and watch movies any more. Do I complain? Well, let's say: not too much! :))

I hope you guys don't get bored of me mentioning and sharing similar stuff recently. My munchkin now has a lot of of followers, so I don't want to let them down when they ask me to share more pictures of her. 

 3 yıllık blog hayatımın güzel yanları bir tarafa -onlar zaten tartışılmaz da- bir de gıcık bir yanı var ki o da şu: Şu anda eşim yaptığım herşeyi bloguma koymak için yaptığımı düşünüyor! Eve bir raf alalım diyorum, resimlerini çekip bloga koyacaksın, o yüzden istiyorsun di mi diyor? Allasen!! Ne dersin şimdi buna? :D Sanki ben blogtan önce evimi güzelleştirmeye çalışmıyordum!! İşin komik yanı hayır diyeceğim, diyemiyorum da çünkü biliyorum ki iki gün sonra fotoğrafını çekip koyacağım bloga!! :D :D O yüzden işler karışıyor işte.. Yani anlayacağınız bu blog bazen bir aile faciasına sebep olabiliyor :D

Last 3 years in blogging world was amazing, that's not even open to discussion. But funny thing is now my husband thinks that whatever I do in real life, I do it to post on my blog!! HAhhaha! For example when I attempt to get a new shelf for our home office, he says 'you want that because you will post about it online!!' What would you say to that? Can you relate? As if I wasn't trying to make my home better before I had a blog!! Ridiculous, right? The funny part is, I wanna say no to him and defend myself, but I can't! Because I know that I will be posting that new home improvement project on my blog soon after making it!! :D That's the addictive part of blogging!! 



İnsan hayatındaki her türlü güzelliği (ve de zorluğu tabi ki) blogunda paylaşma ihtiyacı hissediyor, ve blog dünyası bağımlılık yapıyor!  Ama yine de iyi ki var! İyi ki 3 yıldır buradayım, birşeyler paylaşıyorum. Harika dostluklar edindim, tonla şey öğrendim.. Daha nice güzel yıllara diyerek şimdilik bütün blogger arkadaşlarıma sevgi ve selamlarımı gönderiyorum :) Nice 3 yıllara!

You want to share each improvement (and of course each challenge) in your life with your followers :) Put everything aside, I am so glad that I have been here for 3 years, and sharing some stuff.. I have had great friendships and I have learnt a lot from others. I'd like to send my love to all of my followers from the bottom of my heart. Happy 3 years anniversary! :)



24 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın ben seni geç buldum ama iyiki de buldum nice senelere ;) maşallah diyorum hep melodiye nazar değmesin hep görelim fotoğrafını insan mutlu oluyor şükrediyor onu gördükçe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben Melodi dolu yazılarıma devam edeyim o zaman :)

      Sil
  2. iyiki gelmişsiniz blog dünyasına :)

    YanıtlaSil
  3. iyiki doğmuş blogunuz daha nice güzel paylaşımlara..çok tatlı bir kız maşallah allahım nazarlardan korusun.sevgiler sizde de kelime doğrulama var:( karakterler karınca duası gibi olunca 3 girişim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Funda. Bir ara spam mesajlar alıyordum, sonra ayarlardan değiştirdim kelime doğrulama ekledim. Ama aslında biraz zahmetli değil mi? O yüzden siz söyleyince yeniden hatırladım ve iptal ettim. Bakalım tekrar spam gelene kadar böyle kalsın.

      Sil
  4. iyi ki açmışsın blogunu ki dünyanın öbüüürr ucunda harika bir anne, tatlı mı tatlı bir bebek ve keyifli yazılar okuyabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Supercellmacım çok tesekkürler, ne güzel sözler bunlar :)

      Sil
  5. Senin bloğuna nasıl ulaştım, hangi yolla hatırlamıyorum. Muhtemel bir bağlatıdan sonra tıkladım, tıklayış o tıklayış.
    Kalakaldım.
    Benim hayat düsturum, samimiyet, doğallık, olduğun gibi görünmek.
    Bu üçlüyü nerede görsem- ki her zaman bulunmuyor ne yazık- hemen koşar, sarıp sarmalar ve ayrı bir yere koyarım.
    Sende bulduklarımda, gördüklerimde, hissettiklerimde bunlar.
    Bence bir hazine.
    İyi fotoğraf çekiyorsun evet, güzel bir evin, harika bir ailen var ona da tamam ve şükür senin adına.
    Ama en önemlisi, ben hiç görmediğim, İpek ile hayata çok güzel karelerden bakıyorum, o hissi yaşatıyorsun ya, nurol! Varol! Çok yaşa!!
    Eşine gelince; boşver! Mete benim bloğun adresini bile bilmez ama bak bütün blog alemi onun adını biliyor:)
    Nice nice yıllara, bu bloğun sırtı yere gelmez:)
    Selam, Sevgi yürekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim çok ama çok tesekkürler, ne güzel dile getirmişsin. Emin ol karşılıklı hisler. Blog alemine girişinle senin yarattığın güzellikler de benim aklımı başımdan aldı, ve tiryakin haline getirdi. Bloglarımızda paylaştıklarımız bir yana, senin de içinin güzelliği ve sadeliği her kelimene yansıyor. Sanki seni 40 yıldır tanıyormuşum gibi hissediyorum hatta :) Sevgilerimi gönderiyorum.. bolca..

      Sil
  6. ne koyarsanız koyun elinizin değdiği herşey keyif veriyor :)
    ayrıca melodi'yi görmekten kimsenin şikayetçi olacağnı sanmam ,çok güzel bir çocuk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şikayet etseler yeri var, bıktırmış olabilirim Melodi'nin fotoğraflarıyla yani :)) Nazik sözlerin için çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Ahhh İpek yıllar nasıl da hızlı geçiyor değil mi??
    Sanki dün gibi senin bloğuna ilk gelişim, birbirimize yorumlar yazmamız... Hamileliğin, Melodimiz...
    Gözümün önünde bir cimcime büyüyor ve ben de Funda da mest oluyoruz onun fotoğrafları ile...
    İnşallah mürvetini de görürüz:) Ayy çok uzun vadeli oldu ama olsun...
    Nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım :)) Son 2 yıldır senin craft' larınla gaza gelip bir sürü malzeme aldım, sonra da gidip çocuk yaptım!! İlham kaynağım benim!! Yerin özel, bilesin. Güzel dileklerin için sonsuz teşekkürler.. Funda' ya da selamlar...

      Sil
  8. aman bu kocalarda bir alem:) öyleyse ne olmuş? oturup magazin programları izleyip dedikodu toplantıları düzenlesek daha mı iyi:)) bir de benim postlarınla ilgili hiç şikayetim yok...uzun zamandır evli olmamıza rağmen bir bebek fikri yeni yeni giriyor hayatımıza ve Melodi'yi gösterip " işte bu modelden istiyorum ben" demek büyük keyif veriyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hadi inşallah sizin de bir nurtopunuz olur, hem de ne güzel olur! Melodi'nin varlığının seni teşvik ediyor olmasına ayrıca sevindim.

      Bu ara evli ve çocuksuz arkadaşlarımdan o kadar çok duyar oldum ki bebek isteği konusundaki benzer düşünceler, duydukça gururum okşanıyor. Ve aslında bir yandan da komik geliyor. Bizim bastı bacağın dünya nüfusunun artmasına resmen katkısı var.. Hahaha :)))))))))))

      Sil
  9. Eşim değil ama bende aynı durumu oğlumla yaşıyorum. Melodi ye maşallah diyorum, çok tatlı... Nice 3 yıllara.... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilufer, onlar mı deli biz mi bilmiyorum :)

      Sil
  10. iyi ki blog var, bloglar ve bloggerlar var... benim hayatımda müthiş şeylere vesile oldu blog yazmak ve aynı zamanda blogları okumak... Çok keyifle ziyaret ettiğim bloglardan biri de sensin ve nice yıllara gülüm nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli Anne, bence de bence de :)) Karşılıklı duygular, ben de sana bayılıyorum! :))

      Sil
  11. Keyifle okudum bu yaziyi Ipek. Komiksin :-) Bu arada, nice seneler diliyorum bloguna...

    YanıtlaSil
  12. bu çok güzel fotolar ve çok güzel melodi tam seyirlik,ekledim kendime seni
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Blog dünyası bende de bağımlılık yaptı. Tüm ağır toplar burdayken, ben ne kadar gecikmişim sizi bulmakta :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...