5 Eylül 2013 Perşembe

21. Ay

Bir yeri acıdığında gelip öptüren, ama eğer üşenirse acıyan yeri kendi kendine öpen,
Bir şeyler yolunda gitmezse "Annooo! (Oh no!)" diye tepki veren,
Çizgi film kahramanı maymun Curious George ile aynı sesleri çıkarabilen, 
Markete, mağazaya vs. kovalambaç oynamaya gittiğimizi zanneden, 
Hep aynı perdenin arkasına saklanıp ayakları göründüğü halde bizle saklambaç oynayan,
Restorandan ayrılırken üşenmeyip tüm masalara tek tek "baay" yapan,
Kaka var diye yanıma koşup bezini çıkarttıran, oturağa oturunca da numaradan ıkınıp sıkınarak kaka yapma oyunu (!) oynayan,
Hala(!) hemen her gece kalkıp kendini salona götürten ve acıklı bir ses tonuyla "mama" isteyen,
Lavaboda tabure tepesinde suyla oynarken kendi kendine kahkahalar atan,
Cep telefonuna benzeyen herşeyi kulağına koyup illa "babuuu" yu  arayan,

bir kızım var... 

:)

Bunlar burda dursun.. İlerde unutursam buradan okur hatırlarım...



25 yorum:

  1. Dursun, gerçekten unutuluyor, unutmaz sanıyor insan ama unutuluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdiden bebekliğine dair bir sürü şeyi unutmuş gibi hissediyorum. Ama aslında cidden unutmak istemiyorum. Her an çok degerli..

      Sil
  2. Oyy topuklu terliklerini sevsinler, maşallah çok tatlı :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Babaannemizin hediyesiydi onlar, Türkiye'den..

      Sil
  3. merhaba :)
    40biN kere maşaLLah miNik kızıNa :)

    YanıtlaSil
  4. Allahım bu acıyan yerlerini öpme huyunu bir arkadaşımın çocuğunda da görmüştüm, süper bişey, insan sevgiden çıldırabilir:)

    YanıtlaSil
  5. Bunlar nasıl bakışlar yaaa, deli eder adamı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle işte.. :) Büyüyünce canlar yakacak dimi ablası? :))

      Sil
  6. haha:) saklanıyor sanıyor ama tombik mısırlar ortada:) Ya sen söyleyince hatırladım ipek...iyi ki yazıyorsun bunlara bir kenara. Alp te yapardi aynısı. Çoçuklar ya.. muhteşemler muhteşem...

    YanıtlaSil
  7. Ya ya ama yaaaa yine içimin yağları eriye eriye okudum ki ben bu satırları.Burda anı olarak kalması çok güzel bir şey,ilerde kendi de okur hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi okur da sevinir mi yoksa bana kızar mı bilmiyorum yalnız: Anneeeee beni rezil etmişsin!! :P :))

      Sil
  8. Oyyy :) taaaatlııılık!!!

    YanıtlaSil
  9. Çooooooook sevimli,hele 2.resimde birsey kapip kacacak gibi...Masallah,tum cocuklara nazar degmesin(Zuleyha)

    YanıtlaSil
  10. burayı yeni keşfetmiş olduğumdan biraz sıkıntılı olsam da fotoğrafları görünce unutuverdim sıkıntımı :) resimler zaten güzeller ama içerik...içerik muhteşem...bakışlar,pozlar beni benden aldı...bir de üzerine mini hikayeleri eklenince (ki daha tonlarca oldugunu tahmin ediyorum) fotoğraf olmaktan çıkıp sanki ete kemiğe büründü yanı başımda :) zaman çok çabuk tükeniyor,hatırlatma notu güzel olmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözler için çok tesekkürler :) Hoşgeldiniz.. Ben de sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  11. aklımıza gelenleri yazmak çok önemli, kalmalı onlar bir yerlerde. ben hep oğlumun bana kendiliğinden çiçek koparıp getirdiği günü not alamadığım için kızıyorum kendime mesela. Annemin benim doğumumdan bir yaşına gelene kadar yazdığı bir günlük var mesela öyle duygulanıyorum ki her okuduğumda anlatamam .. Buarada bu "ups yakalandık" bakışını yerim ben Medlodiğin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerlerde yazılı olunca sanki tekrar tekrar canlanıyor anılar. O günlere dönmek mümkün olmasa da o günlerin sıcaklığı hep ısıtıyor insanı. Ben şimdi Melodi'nin birkaç aylıkkekki videolarına baktığımda bile duygulanıyorum da senin kendi bebeklik anılarını okuman kimbilir ne kadar kıymetlidir hem annen hem senin için..

      Sil
  12. Ne kadar şanslısın. Böyle bir güzellik senin. O da çok şanslı, böyle her şeyi bilen onun için can atan bir annesi var. Allah'ım daim etsin. O gün geldiğinde çok keyifle okuyacaksın o da dinleyecek. Eminim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel sözlerin için. Ben de ilerde Melodi'nin bu küçük anı notlarından ve fotoğraflardan hoşlanacağını umuyorum.. Ben kendim bayıla bayıla okuyacağım onu biliyorum.. :)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...