1 Eylül 2013 Pazar

Yenidoğan Bebek Fotoğraf Çekimi

Sabah 10' da annesiyle beraber evime geldi bu minik kuzu. 13 günlüktü. Uyuyordu. Işıklar, arka plan, battaniyeler, yeni ördüğüm bereler, sepetler hepsi onu bekliyordu. Evin sıcaklığını 1 saat öncesinden yükselttim ki yumuşacık teni çıplak kaldığında üşümesin. Annesi usulca onu yerinden kaldırdı ve tulumunu çıkarıp yumuşak yastıkların üzerine bıraktı. Şapkasını kafasına geçirdiğimde sakince gülümsedi. Hala uyuyordu. Kollarını çenesinin altına yerleştirdim ve hemen fotoğraf makinamı elime alıp çekmeye başladım. Uykusunda arada bir gözlerini açıyordu ama göz kapaklarının ağırlığına yenik düşüp hemen tekrar dalıyordu. Annesinin dediğine göre bir yatışta 5-6 saat uyuyormuş. Annesi mama için uyandırmak zorunda kalıyormuş :) Şapkalarını değiştirip bu tatlı pozuyla çekebildiğim kadar çektim.





Sonra gözünü açtı ve sesini duyduk. Süt istiyordu. Annesini emdi ve yerine yattığında artık uykusu kaçmıştı. Bu kadar fazla ışığın olması dikkatini çekmiş olsa gerek, etrafa bakınmaya başladı. Ve bana bu güzel pozları da verdi. 



Onla oyuncak bir bebekle oynar gibi oynadım. Şapkasını değiştirdim,  kundağını değiştirdim, yattığı yeri değiştirdim. O kadar küçük ve masumdu ki...




Yenidoğan çekimlerinin işte bu yanını çok seviyorum. Yepyeni bir hayat, yepyeni bir başlangıcın bir parçası oluyorum. En doğal, en temiz haliyle bir insanoğlunun güzelliğini belgeliyorum. Bu kadar sade anlattığıma bakmayın, zahmetli aslında hem de çok, ama sonunda ortaya çıkan güzellikler bütün zahmeti unutturuyor böyle. Ve içim yeşeriyor sanki, tekrar tekrar çekmek istiyorum başka güzel başlangıçları... 

20 yorum:

  1. merhaba :)
    fotoğrafLar bi harika çok fresh oLmuş emeğiNe sağLık :)
    pek şeker bi bebekLe karşı karşıyayız saNırım :)
    maşaLLah şeker bebeğe :) bahtı güzeL oLsuN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Saklı Bahçem, çok teşekkürler. Zachary Marcus gerçekten çok tatlı ve uysal bir bebekti. Çekimlerde hiç üzmedi beni. Bahtı güzel olur inşallah dediğin gibi..

      Sil
  2. Bebeğin yüzündeki tebessüme bayıldım... Ne kadar güzel yansıtmışsın ipekçim... Diyorum ya senin fotoğrafların çok gerçek ama hayal kurduruyor insana... Bakmaya doyamadım... Ellerine sağlık, bu arada örgü şapkalarında da bir kompozisyon hazırla sen:) modeller ve renkler harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emel :) O fotoğraflar benim hayallerimle dolu, bunu yansıtabiliyorsam ne mutlu bana! Örgü şapkalarımla gurur duyuyorum evet teşekkürler. Annemin izinden gidiyor ve örüyorum :)

      Sil
  3. Nasıl güzel. Maşallah, maşallah diyorum sürekli :) hayatı boyu hep mutlu, hep böyle gülen yüzlü ve huzurlu olur umarım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. İnsana güzel duygular depolayan,bünyeyi pozitif enerjiyle doldurup taşıran enfes bir iş bu di mi? :)
    Çok güzel fotoğraflar,çok masum ve doğal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Eylülcüm. Çok seviyorum fotoğraf çekmeyi.. Terapi gibi..

      Sil
  5. Ayyy ne güzel kareler bunlar,maşallah miniğe.Çok güüzel ve özel anılar olmuş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Harika muhteşem ellerinize sağlık, miniğe nazar değmesin maaşallah

    YanıtlaSil
  7. çook tatlıı hele o gülen pozlar müthişş olmuş, elinize sağlık! sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi? Bebiş tatlı ve herşey istediğim gibi gitti, ortaya bunlar çıktı. Ben de çok mutluyum :)

      Sil
  8. mavi sepetteki fotoğrafa bayıldım ellerine yüreğine sağlık kızın melodiye de bayıldım maaşallah seni tanıdığıma da sevindim

    YanıtlaSil
  9. Bakmaya doyamadım ne kadar güzeller,elinize yüreğinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. bebek çok şeker, fotoğraflar harika elinize, emeğinize sağlık.
    kızınız çok tatlı maşallah, allah bağışlasın.

    izleyiciniz olamadım gatgetlerde sorun var görünmüyor.
    aşağıda verdiğim linkten düzeltebilmenize yardımcı olacak bilgiler var.
    http://www.turuncuoda.com/2014/01/izleyicileriniz-gorunmuyorsa.html

    ben e-mail ile takip edeceğim.
    bu güzel bloğu bulduğum için mutluyum.
    türkiye'den kucak dolusu sevgiler:)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...