18 Eylül 2014 Perşembe

Kore Yemekleri

7 senedir Amerika'dayım, birçok Asya ülkesinin yemeklerini denedim ama bu seneye kadar Kore yemeklerini denememiştim. İnsanın Kore'li arkadaşları olunca Kore yemeklerine ilgisi artıyormuş. Genelde soya soslu olan yemekler başta değişik gelse de aslında çok güzel.

Geçenlerde Arkadaşım Cecillia bizim ufaklıklara kimbap hazırladı. Minik parmaklar sebzeleri, fish cake'i ve eti yosunla rulo yapıp afiyetle yedi. Ve yanında da Korelilerin olmazsa olmazı pilav! Ben de kaç tane yedim bilmiyorum. Çocuklara hem etkinlik hem harika bir öğle yemeği oldu. Fotoğraflardan ne kadar iştahlı yediklerini görebilirsiniz :))
















Ardından da benim dilimleyip götürdüğüm karpuzlarla kalıplı dilimlerini afiyetle yediler ve mutlu bir şekilde oyunlarına devam ettiler.. :)


6 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar! Karpuzu çocuklara o şekilde sunmak da çok iyi fikir:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Harika bir etkinlik olmuş. Tüm çocuklar ne kadar da şirin, Melodi desen onu ifade etmeye kelime bulamıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Ipekcim cok tatlilar masallah.Cocuklar icin guzel bir etkinlik olnus.Gelip katilasim geldi 😕😆😨 :)

    YanıtlaSil
  4. O minik parmaklar işin içine girdiyse tadından yenmez olmuştur :) afiyet olsun .

    YanıtlaSil
  5. haha:) gördüğüm en güzel, en lezzetli, en koskocaman!! susiler:) çocukların olduğu her yer cennet, her yer çok güzel.
    mis bunlar misssss...

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...