26 Eylül 2014 Cuma

Karpuz Pizza


Yaz bitti mi bitmedi mi emin değilim. Buralar hala sıcak aslına bakarsınız. Ama bir yandan da sonbahar kapıyı çalıyor. Marketler ve dükkanlarda satılan balkabakları, Cadılar Bayramı kostümleri, dekorlar, kurumuş yapraklar bangır bangır sonbaharı müjdeliyor. Ama tezata bakın ki biz hala evde karpuz yiyor, buzlu içecekler içiyoruz, dışarı şortla çıkabiliyoruz. Yaptığım bu karpuz pizzanın resmini kış gelmeden paylaşayım dedim. Denemek isteyenler olursa hala vakit vardır belki. Sahi Türkiye'de de bu mevsimde hala karpuz bulunuyor mu? 

Bu arada bizim Türkiye tatili bu sene yattı. Melodi 5 gün okula gidiyor. Ben de kendimi stock photography'e adamış bulunmaktayım. Bilgisayarımda yıllardır yatan güzel fotoğrafları bir bir ayıkladım, satışa çıkarıyorum. Bir yandan da dergiler, websiteleri, şirketler için yeni çekimler yapıyorum. Bu karpuz fotoğrafını da stock için çektim. Haftaya bir modelle calışacağım ve bazı konsept fotoğrafları çekeceğim, çok heyecanlım, bana bol şans dileyin.

Sevgiler... İyi Haftasonları...

:)




14 yorum:

  1. Bol şanslar İpekçim. Çok yoğunsun anladığım kadarıyla. Kendine dikkat et. Kocaman öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Gülevcim, normalde çok yoğun olmasam da kendime sürekli yeni işler çıkardığım doğru :) Ben de çok öpüyorum seni ve Yağız'ı :)

      Sil
  2. karpuz yemeden yaz bitti. Bu fotoğraf bana şimdiden karpuzu özletti :)
    yeni fotoğraflarınızı bekliyoruz. İlhamınız daimi olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bir an önce yine yaz gelmesi dileğiyle :)

      Sil
  3. Bol bol sans o zaman sizin icin,süpersiniz!

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafçılıkta güzel adımlarla devam ediyorsunuz, ne güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum, çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Harikasın İpek, bu ne güzel bir fotoğraf. Stock fotoğraf olayı aslında çok temiz iş ama zaman gerek tabi. Bence senin fotoğraflarının hepsi çok çok güzel ve dediğin gibi model ile falan çalışınca, konsept yapınca çok daha fazla talep oluyor. Benim 70'e yakın fotoğrafım Getty Images'da satışta, gerçi onlar buldu beni, istedikleri fotoğrafları yükledim, bir anlaşma falan yaptık. Ama fazla zamanım olmadığı için stock fotoğrafçılığa yönelik fotoğraflar çekemiyorum ben ama öyle fotoğraflar görüyorum ki gözlerim fal taşı gibi açılıyor, mest oluyorum ve sırf bu işten dünya kadar para kazananlar var. Mesela epey oluyor bloğumda bir kızdan bahsetmiştim, tutkusundan, nereden nereye geldiğinden falan, işte onun bir çok fotoğrafı kitap kapağı oldu, geçen yıl sevgililer gününde apple'ın sitesinin açılış fotoğrafı yine onunda, aldığım flow magazinde bir baktım onun fotoğrafları...
    Ayy çok uzun yazdım, keşke yakın olsak da buluşup uzun uzun konuşabilsek seninle bunları...
    Sana bol şans diliyorum ve eminim ki ortaya süper şeyler çıkacak, gün geçtikçe senin fotoğraflarına olan hayranlığım artıyor...
    Gurur duyuyorum yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım çok teşekkürler yüreklendirici sözlerin için. Dediğin gibi bu iş çok zaman istiyor, ama hangi iş istemiyor ki? Bana çekici gelen kısmı, çekimler konusunda tamamen özgür oluşum. Bir plan ve program dahilinde canımın istediği şeyi istediğim şekilde ve istediğim zamanda çekebilirim. Fırsatlar neredeyse sonsuz. Yalnız, işin kötü tarafı halihazırda başkaları tarafından yüklenmiş o kadar çok ve o kadar kaliteli fotoğraflar var ki.. aralarından sıyrılıp dikkat çekebilmek gerçekten beceri isteyecek gibi görünüyor. Ben şimdilik Melodi'nin elimdeki resimlerinden epeyce yükledim, ve yavaştan aklımdaki şeyleri çekmeye başladım. Amacım boş vakitlerimi değerlendirmek. Ama yine de plan program şart.

      Getty Images seni Flickr'dan mı buldu? Tebrik ediyorum seni kesinlikle, o kadar çok fotoğrafın içinden seçilmek gerçekten çok büyük bir başarı. Harikasın! Ben de birkaç ay önce Flick'a 20-3- foto yükledim ama sonra öyle kaldı. Takip ettiğim o kadar çok sosyal medya var ki, Flickr hep geri planda kalıyor, oturup ben de yüklemeliyim, iyi hatırlattın. Kimbilir belki beni de bulurlar:)))

      Güzel gelişmeleri paylaşalım.. Öpüyorum, kolay gelsin...

      Sil
  6. karpuz pizza çok güzel fikir,
    üzerindeki blue berry(bizdeki adı yaban mersini sanırım)bana sizin oraları hatırlattı.Bu arada bol şanslar.Fotoğrafları
    dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jıl, çok sağol. Gel yine yiyelim blueberry! :)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...