16 Eylül 2014 Salı

Evde Kitap Partisi

Bundan birkaç hafta önce tatlı mı tatlı bir bayanla tanıştım. Yerel bir etkinlik olan Baby & Child Expo'da Usborne çocuk kitaplarını tanıtıyordu ve satıyordu. Kitaplara olan ilgim ve sevgim malum. Melodi'ye birkaç kitap almak istedim. Evlerde "Book Party" yapıp çocuklara kitap okuyor ve kitaplarını tanıtıyormuş. Hemen telefon numarasını alıp bizde bir party organize etmeye karar verdik. Komşularımı davet ettim ve Judi'nin sattığı güzel kitapları okuyarak "storytime" yaptık. Çocuklar çok eğlendi ve biz de arkadaşlıklarımızı pekiştirdik, harika kitaplar satın aldık.

Amerika'da bu tarz evde satışlar çok yaygın. Ürünlerini tanıtmak isteyen firmaların temsilciliğini yapan kişiler kendi çevrelerine ve arkadaşlarına bu şekilde inanılmaz ürün pazarlayabiliyor. Hem ilişkiler gelişiyor, hem alışveriş oluyor. Daha önce de birkaç kez kozmetik firmalarının makyaj ve bakım partilerine katılmıştım. Ev ortamında bayanlar arası bol kahkaha ve eğlenceyle beraber alışveriş favorim :)






Bir de o gün arkadaşlarıma ince belli bardakta iyi demlenmiş Türk çayı ikram ettim. Hepsi bayıldı. Kültürel aktivitelerime devam yani, hahaha! :)

12 yorum:

  1. "ince belli bardakta türk çayı",kültür elçimiz,seninle gurur duyuyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara Türk kahvesi bilem yapıyorum. Yaaaa :)))

      Sil
  2. sen ne güzel bir kadınsın ya :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel fikir ve ne güzel yer almış olmanız. Bize de örnek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de bu tarz alışverişler ne durumda bilmiyorum ama eminim vardır. Çok keyifli oluyor, tavsiye ederim..

      Sil
  4. Nasıl kıskandığımı anlatamam. Nasıl güzel bir düşünce. Çocuk kitaplarına aşık ben Buse ilerde okur diye önce kendim için ilgimi çeken bütün kitapları topluyorum :)
    Bu parti fikrine bayıldım. Şuan çok anlamasalar da en kısa zaman da Buse ve arkadaşları için bir kitap partisi organize etmeliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Çocuklara kitap okumaya başlamak için hiçbir zaman erken değil. Biz Melodi bebekken çoğu zaman okumuyor ama resimlere bakıp kitabı anlatıyorduk. Anlatırkenki değişik ses efektleri, yüz ifadeleri bile bebeklerin o kadar ilgisini çekiyor ki..

    YanıtlaSil
  6. güzel yazı teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...