30 Ağustos 2014 Cumartesi

Şımarık Vesikalık

Bu hafta bir okul projesi için örnek bir (resmi) vesikalık fotoğraf çekmem gerekiyordu. Salonun ortasında stüdyo ışıklarımı kurdum ve elimin altındaki tek modelimi karşıma aldım.  Kızım dur da bir çekeyim, yapma, etme, düzgün dur, şımarma, gel, kaçma, buraya bak, vs. çığlıkları ve yakarışları arasında çekim yaptım. Sadece son fotoğrafı görseniz öncesini tahmin eder miydiniz? :P

Avrupa Yakası'ndaki Şahika'nın dediği gibi "uff tirledim!" :D

Ha bir de hangi fotoğrafı 'örnek çekimlerim' dosyasına koyup resmi bir kuruma göndereyim, siz söyleyin! :) 


Bu arada blogumun artık bir Facebook sayfası var! Bilginize.
Sağlıcakla!

Haftasonunuz "şımarık" geçsin! 
:)

11 yorum:

  1. İlk resim her türlü resmi işlemlerin sıkıntısını alır. Ben onu seçtim :))
    Sonuç mükemmel , modelinize ve ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. hahaa tatlı pozcuya bak sen, binbir surat olmuş bu karelerde :)))

    YanıtlaSil
  3. Allahım ben bu kıza bayılıyorum.Hem eğlenceli hem tatlı hem binbir surat.Hepsi güzel hepsi içten ama benim favorım 2 sıra 2. foto.O bakışlar çok şey anlatıyor.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım çok güldüm :) Hamile kalırsam Melodi'ye bakacağım :) Maşallah

    YanıtlaSil
  5. Bu arada 1. sıra 4. foto size saç baş yoldurtucam havasını sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. en sondaki foto tam vesikalık ama bence hepsini gönder:) harika harika harikaaaaaaa:)))

    YanıtlaSil
  7. bu tatlılık ısırılırrr yahuuu! en büyük hayranınım Melodi!!! 3. sıra 2. fotoğrafa bayıldım muhteşem :)

    YanıtlaSil
  8. bu tatlılığa şımarıklık dahil herşey yakışır ki ;DD

    YanıtlaSil
  9. Hiç düşünme, 3. sıra 2. fotoğrafı koy dosyaya yolla İpek :)))
    Melodiiii büyüdükçe daha sevimli oluyorsuuunn :)

    YanıtlaSil
  10. yaa bu nasıl bir sevimliliktir, maşallahh!!

    YanıtlaSil
  11. çok şeker her biri :) yaramaz tırtıl ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...