29 Ağustos 2014 Cuma

Kupa Yenileme

Beyaz kupalarımızdan birine renk getirdim dün. Kupanın üzerine arkası yapışkanlı harflerden yapıştırıp etrafını da kalıcı yazan bir sharpie kalem yardımıyla noktalarla doldurmaktan ibaret olan bu yenileme fikri şuradan. Noktalarınızı tamamladıktan sonra harfleri çıkarıyorsunuz.
Ben bardağımıza Melodi'nin ikinci ismi olan Eda'yı yazdım. Elimde en ince uçlu kalemlerden olduğu için noktalarım epey küçük oldu ama daha kalın uçlu bir kalem aldığımda tekrar deneme niyetindeyim. Vazo, tabak yada herhangibir dekoratif eşya üzerine değişik resimler yada yazılar denenebilir.
 Yıkayınca mürekkebin bardağın üzerinden çıkmaması için bulaşık makinesi değil elde yıkama öneriliyor. Ben elde yıkamayı denedim ama sanki birkaç nokta silindi gibi oldu. Bardağı 180C fırında 30 dakika ısıtmak mürekkebin iyice yerleşmesine yardım ediyormuş ama henüz denemedim. Niyetim şimdilik bardağı kalemlik olarak kullanmak.

 Yaparken Melodi çok heyecanlandı, hoplaya zıplaya bardağı elimden almaya çalıştı. Bir dahakine ona da bir iki pahalı olmayan porselenlerden alıp üzerine resim yaptıracağım sanırım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...