18 Ağustos 2014 Pazartesi

Mini Motif Çanta

Motif yapmayı çok seviyorum ama motiflerden sonunda ne yapacağım konusunda hep çuvallıyorum. Dönüp dolaşıp yastık kılıfı yapma fikrine takılıp kalıyorum genelde. Bu sefer küçük şirin birşey yapayım dedim. Maksat akşamları film izlerken oyalanmaca zaten. Televizyonun karşısında boş boş oturmayı beceremiyorum, illa elimde birşeyle uğraşacağım.


Küçücük de olsa insan birşey tamamlayınca seviniyor işte. 

Bu arada alakasız ama Türkiye biletlerimizi aldık ve inşallah önümüzdeki ay yolcuyuz. Bir ara Melodi'yi babaanneye satıp tatile gidesimiz var. Fikirler gidip geliyor. Ama Ege'de aklımız kalıyor hep. Antalya'dan Bodrum'a sürsek mi diyoruz, oradan belki Datça.. Ama aslında o kadar esneğiz ki. Kesin gidin diyebileceğiniz bir yerler var mı? Hazır herkes tatilden yeni dönmüşken belki taze fikirler vardır?

12 yorum:

  1. çok güzel çok sevimli olmuş.Bunu Melodi'nin elinde hayal ettim nedense bir an.İki sevimli bir arada:)
    Bunun biraz büyüğü de çok kullanışlı olur aslında İpek.Bir de kolaladın mı gezdir dolaş evin her köşesinde.Oyuncak sepeti bile yapar onu Melodi:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fikir benim de uzun zamandır devam eden bir battaniye projem var :) sıkılmıştım sanki böyle bir şeyle ara versem hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuş, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
  4. bu minik çanta fikri şahane olmuş..ellerinize sağlık..Bende de çeşit çeşit motifler örüp onları birleştirme konusunda sıkıntı oluyor,bir türlü içime sinmiyor:(var bir tane beğendiğim her örgüye onu uyguluyorum:))))sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Selam İpek, Derya ben mailleşmiştik fotoğrafçılık konusunda isim farklı gelebilir :) Fotoğraf filan derken farklı alanlara kayıverdim de azıcık :) Biz daha geçen hafta Datça daydık. Datça her zaman sakin ve güzel geliyor bana seviyorum orayı. Marmaris Datça arasında İçmeler diye bir yer varmış orayı pek övdüler ancak fırsat bulup gidemedik. Bu arada çantan pek şık eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya, biz hem Bodrum'un cıstak cıstaklığını istiyoruz hem de Datça'nın sakinliğini. Bakalım herhalde 1 haftayı o bölgeyi gezerek geçireceğiz. Bodrumdan yoruldukça Datça'ya kaçar, Datça'dan sıkıldıkça Bodrum'a ışınlanırız artık :) İçmeler'i de hemen not ediyorum. Çok teşekürler :)

      Sil
    2. Amanınnn ben hiç kaldıramıyorum ya cıstakı :( Datça bodrum arası feribot seferleri var gider gelirsiniz artık :) Datça merkeze girişte sağ kolda balcı bir amca var datçadan bal almayı düşünürseniz ona gidin çok şeker :) Kekik, badem almadan dönmeyin :)

      Sil
  6. araba ile kıyı boyu çeşme- mersin arası tatilden yeni döndük.antalya bodrum arası güzel seçim.datça ise çook sakindi seviyorsanız olabilir hatta antalya -datça yapıp feribotla bodrum'a geçerseniz datça'nın yolunu tekrarlamamış olursunuz.sıcaktan ve nemden bunalmak istemiyorsanız en güzeli ege, değişmem hiçbir yere..sizi ve minik melodi'yiseverek takip ediyorum.. sevgilerle..şimdiden iyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ege konusunda biz de ısrarcıyız, ben de kesinlikle çok seviyorum. Bakalım macera bizi bekliyor. Çok heyecanlıyım, öneriler için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ne şeker olmuş o öyle, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...