6 Ağustos 2014 Çarşamba

Kurtlu Peynir

Fazla gelen enerjiyi atmak lazım... Tırmanarak, koşarak, kayarak takla atarak... Haftada iki defa geldiğimiz MyGym bu konuda bize %100 yardımcı olamasa da ucundan azcık enerjimizi alıyor. Eh buna da şükür.. Yoksa napardım 2.5 yaşında bu yerinde duramayan bıcırıkla? 

Hafta boyunca okula götürüyorum, yüzmeye götürüyorum, MyGym'e götürüyorum, parka götürüyorum, arkadaşlarına götürüyorum... Yine de günün sonunda eve geliyor ve koltuk tepelerinden, tezgah üstünden ve diğer bulduğu herşeyin üstünden atlamaktan vazgeçmiyor. Nasıl bir enerjiyse artık yak yak bitmiyor, bir kerecik de yanımda hanım hanımcık oturmuyor yahu! Babaannesi ona 'kurtlu peynir' diyor, doğru söylüyor! :))

3 yorum:

  1. Kurtlu annemin de lafıydı :)
    beni de anlatıyor..
    mis gibi enerjileri var fındıkların :)
    bizimki de atlaısn zıplasın en mutlu olduğu şey bu

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzel bir kurtlu peynir bu yahu.Oturmak yakışmaz bence ona o gözler de hiç uslu oturacak tip yok bence bekleme annesi.Çok şeker çok güzel maşallah.İnsanda olmasa da fotoğraf aşkı doğurur bu kız:)

    YanıtlaSil
  3. Ay bizimkiler de öyle... Gece olmuş uyku saati gelmiş hala yatakta zıplıyorlar... Sizi gidi kurtlular sizi...

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...