8 Ağustos 2012 Çarşamba

Diş Buğdayı

Aslinda Melodi'nin disleri 2 ay once cikti ama dis bugdayi partimizi anca simdi (8 aylikken) yapabildik. Daha once benim baby shower partime de ev sahipligi yapan sevgili Tulay abla, Melodi ve arkadasi Celine'in dislerini de onlarin evinde kutlama fikrini onerince memnuniyetle kabul ettik ve basladik hazirlanmaya. Parti dekorasyonuyla ilgili alisveris yapildi, menu belirlendi, dis bugdayi toreni tepsisi hazirladi, davetiyeler gonderildi. Turk arkadaslarimizla gecen mukkemmel bir gun oldu. Hem biz hem de bebisler cok eglendi :)



Salata agirlikli ana yemeklerimizde tatli olarak da pasta, kek, meyve ve dis bugdayimiz vardi.


Dis bugdayini ilk kez yaptigim icin cekincelerim vardi, acaba olur mu diye diye bugdayi ve nohutu ayri ayri hasladim ve her ikisinin de icine biraz pudra sekeri ekledim. Bugday nohuta gore yaklasik 3 kat daha fazla koyuluyor. Yani 1 bardak nohut kullanacaksaniz, 3 bardak kadar bugday haslayabilirsiniz. Hasladiginiz suyu suzup nohut ve bugdayi karistiriyorsunuz ve uzerini ceviz, badem, kuru kayisi, kuru uzum vs. ile susluyorsunuz. Sonucta asureye benzer birsey ortaya cikiyor. Biz begendik :)


Dis bugdayi merasiminde ise bebegin onune bir tepsi icinde kalem, kitap, yuzuk ve makas koyuluyor. Makasi secerse gelecekte terzi (yada sanatci), kitabi secerse akademisyen, kalemi secerse yazar, yuzugu secerse kuyumcu (yani zengin!!) oluyormus. Bizimki neyi secti dersiniz?? :)))))))))


Melodi butun gun ablalariyla oyunlar oynadi, guldu, eglendi. Melisa ve Aysel ablasi onla o kadar guzel oynuyorlar ki, bizimki butun gun mest olmus bir halde kacti, kovaladi, kacti, kovaladi.. :)) Gunun sonnda da guzel bir uyku cekti tabii:)

Simdilik altta iki, ustte 2, toplam 4 disimiz var. Darisi bir sonraki dislere olsun! :)

13 yorum:

  1. ay ben şeni yeyim yeyiiim Melodi :) ablalarının yerinde olup seni mıncıklamayı ne çok istiyorumm :) maşallah sana da dişlerine de tontiş :)

    YanıtlaSil
  2. Şu gülüşe bak... Melodi'nin hangi fotoğrafını görsem anında gülümsemeye başlıyorum. benim bile taaa buralardan neşe kaynağım oldu, yakınlarda olsam hergün sizdeydim:)

    YanıtlaSil
  3. Canım masallah dişlerinize. İnci gibi dişleriniz olsun inşallah. Ben de 3 aylıktan beri bekliyorum. Ama abla gibi 8 aydan sonra çıkartacak herhalde. Bekleme sebebim de dış buğdayı yapmak. Ablada yapamamıştım şimdi pek bir hevesliyim. Tekrardan kocaman bir masallah.

    YanıtlaSil
  4. ooyy dişleri de çıkmış, hayırlı olsun canım. pelinin ilk dişi 8 buçuk aylıkken çıkmıştı. bizimki ne makas, ne kitap seçti. koymadığımız birşeye yönelmişti:)

    YanıtlaSil
  5. @ Ayse: Ye onu ye ablasi, bu sene gelirsek ziyaretinize gelecegiz, doya doya yersin artik :)

    @ cafenoHut: Yakinlarda olmana gerek yok, atla gel canim, seni yakindan taniyor gibi hissediyorum, her zaman bekleriz ;)

    @ Alev Ozkan: Cok zevkli gercekten. Ne guzel adetlerimiz var degil mi? Eglenmeye vesile oluyor.. :)

    @ Buket: Bak sen Pelin'e! Siradisi birseyler yapacak herhalde ilerde! ;)

    YanıtlaSil
  6. İpekçim inci gibi dişleri olsun inş Melodinin :) Çok güzel birgün olmuş sizin için,daha nice güsel kutlamaları olsun inş :=)umarım bu sene gelirsiniz (ki gelirseniz havaalanına çok yakın oturuyorum :P,beklerim)Melodi ve Elni tanışır,ben de cici kızını bi seveyim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu minikler hayat kaynağı değil mi? Allah hep onları güldürsün acıyı hiç tatmasınlar.hayırlı dişler çıkartsın.. benim için onu öpün . Bu güzel aileye de kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ah bizi de ikinci kere bekliyor dimi bu telaşlar :D
    senin kız şirinlik muskası, maşallah :D

    YanıtlaSil
  9. Merhaba İpek ben Melisa 'nin annesi . Melisa sayesinde Melodi nin hayrani olduk. Allah nazarlardan saklasin yeni disleri hayirli olsun. Sevgiler...Esra

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun dişleri Melodiciğin!! inci inci güzel dişleri olsun....ben de sıkı takipteyim...bebek fotoğrafçılı için biraz tiyo verir misin? ben de evde kızımın güzel güzel fotolarını çekmek istiyorum ama bana bakmasını çok zor sağlıyorum hep başka bişeylere ilgileniyor ve sürekli hareket halinde:)

    YanıtlaSil
  11. Ne guzel bir kutlama olmus! Melodi'ye opucukler. Mutlulugunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  12. @ el-ni: Tesekkurler Duygucum, gelirsek haber verecegim, ben de Elvincigi merak ediyorum cok, hem oyun oynarlar belki Melodiyle :)

    @ SUKRAN: Cok tesekkurler, gercekten evimizin nese kaynagi o:)

    @ Bahar ve Kizisi Yagmur: Zevkli ugraslar ama, ne guzel ikinciye yapacaksiniz, tadini cikarin! :)

    @ Esra Hanim: Melisa'yi cok seviyoruz. Size de Melodi'den opucukler :)

    @ Unknown: Dijital makina sagolsun ben yaklasik 20-30 fotograf cekiyorum ve iclerinden kameraya bakan 1 tanesini seciyorum. Biraz sabir istiyor ve tabi ki biraz da maymunluk yapmak gerekiyor :)

    @ didem: Cok tesekkurler, Melodi'den de opucukler..

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı uğurlu olsun kuzunun dişleri:) Maşallah! Herşey çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...