10 Kasım 2011 Perşembe

Baby Shower Partisi (Devam..)

Ikisi de birbirinden zevkli iki tane baby shower partisi yapildi bizim icin arkadaslarimiz tarafindan. 

Ilk partimiz Turk arkadaslarimiz arasindaydi. Daha once PhotoBooth fotograflarini paylastigim yazimda  gunun diger fotograflarini da paylasacagimi soylemistim. Ve iste o fotograflar...

Fotograflari buraya yukluyorum ki oynanan oyunlar, edilen sohbetler, yenen yemekler ve tatli anilar beynime iyice kazinsin. Zamanin ne kadar cabuk gectigini farkettigim gunden itibaren tum guzel anlarin kaydini almak hobim oldu da... 

Tesekkurler bir kez daha guzel dostlara!
















8 yorum:

  1. Ne kadar güzel fotoğraflar.. Ne mutlu size ki o kadar uzakta bile böyle anılar biriktirebiliyorsunuz:) Melodi bebek şanslı doğacak:)

    YanıtlaSil
  2. Melodi'yi şu yeşil elbisenin içinde göreceğim günleri bekliyorum ben esas:)

    YanıtlaSil
  3. evet ben de görmek istiyorum inşaallah o yeşil elbisenin içinde.. ne güzel fotolar çıkar artık ortaya kimbilir.

    YanıtlaSil
  4. ne harika bir parti
    rüya gibi gözüküyor :)
    sağlıcakla doğsun inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Odasına kendisine nekadar da güzel olacak yeni cicileri kimbilir..zaman gerçekten çok çabuk geçiyor..yazıyı okurken ben senin hamile olduğun haberini yazdığın yazını hatrladım örneğin:)

    YanıtlaSil
  6. ALlah sağlıkla , bu mutluluğunuzla tamamına erdirir inş. çok güzel bir günmüş , belli..

    YanıtlaSil
  7. Tesekkurler herkese, zaman hizli geciyor gercekten de, hamilelik surecim nasil gecti hic anlamadim. Eminim ki o yesil peri elbisesini giydirip fotografini cekecegim gun de goz acip kapayana dek gelecek. Melodi Eda kuzumuz saglikla gelsin de gerisi bahane.. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...