12 Kasım 2011 Cumartesi

Bir Sonbahar Gunu Evde Balkabakli Pay Yapmak..

Sonbahar coktan geldi de geciyor bile... 

Yapraklari sararmis yada kirmizilasmis agaclar, dokulen yapraklar, dukkanlarda hasatla ilgili dekorasyonlar, kafelerde tarcinli sicacik icecekler, heryerde kahverengi, bordo, turuncu ve koyu sari renkler... 

Bu guzel mevsimin evde balkabakli pay yapmadan gecip gitmesine izin veremezdim.. Aklima dustu ve marketten adini daha once hic duymadigim bir dolu baharati, bir kutu ezilmis balkabagini kaptigim gibi mutfak tezgahinin basinda buldum kendimi.. Yapimi zevkliydi, yemesi daha da zevkli.. :)


Kasim ayi guzeldir. Hele bu Kasim daha da guzel ve ozel bizim icin.. 

Geri sayim: 13

:)

6 yorum:

  1. Peki bu nefis payin tarifini bizimle paylasmiyacakmisin?

    YanıtlaSil
  2. Sizin, bizim, hepimiz için çok güzel olsun bu ay inşallah.. Melodi uğur getirsin tüm dünyaya inşallah.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Mmm nefis gözüküyor :)
    cici pazarlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. cok guzel gozukuyor, eline saglik Ipekcim :)
    az kalmis, 2 haftadan az bile!
    Allah'im saglikli ve kus gibi hafif bir dogum nasip etsin sana, simdiye kadar cok guzel geldin, senle bir arkadasin olarak gurur duyuyorum!
    sevgiler, selamlar x
    Isim de pek guzel ya :) Melodi Eda, boyle olunca soyisimle de uyuyoooorrrr :)

    YanıtlaSil
  5. Ipekcim cok enfes gorunuyor birazdan ben de markete gidecegim yapacagim aynisindan :)

    YanıtlaSil
  6. Balkabaklı pay hiç yemedim tadını merak ettim :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...