27 Temmuz 2012 Cuma

Bebek/Cocuk Fotograflari Cekmek..

Firsat ve talep oldukca fotograf cekmeye devam ediyorum ama en cok da bebislerin ve cocuklarin fotograflarini cekmeye bayiliyorum. Son zamanlarda cektiklerimden birkac favorimi sizle de paylasmak isterim. 
Cocuklar ve bebisleri cekmek cok zevkli ama bazen de cok zor. Mesela yukarida gordugunuz 1 yasindaki bu bidikla ilgili ne planlarim vardi bilseniz ama cogunu uygulayamadim. Basina sapka takmayi bile reddetti kucuk beyefendi! Onune koydugum pastayi eline yuzune bulastira bulastira yer sandim ama degil tadina bakmak eli azicik pastaya bulassin basti cigligi bizimki, annesine kostu direk. Sonunda careyi eline kasik vermekte buldum :) Cocuktan cocuga degisiyor sanirim eglence anlayisi. Melodi 1 yasina geldigide yapacagim benzer bir cekimde ne tepki verecek cok merak ediyorum..


Asagida fotograflarini gordugunuz Elijah ise 4 aylik cekim icin geldi studyoma. Gulucukler atiyor evet ama kamera arkasinda ne saklabanliklar var bir bilseniz! :) Bir yandan ben bir yandan annesi, gorseniz deli dersiniz kesin! :) Napalim, kameraya gulmesi icin kesin birseylerin ona komik gelmesi lazim, bu masumiyeti cok seviyorum iste.. 


Cocuk ve bebek cekimleri yaraticiliga cok musait. Cekimleri planlarken de en az cekerken oldugu kadar keyif aliyorum. Renklerle ve aksesuarlarla oynamak icimdeki cocuk ruhunu ortaya cikariyor sanki. O yuzden Everyday With Melodi o anlamda beni cok tatmin ediyor. Arada bir gelen diger bebisler icin yaptigim cekimler ise uzerine bal kaymak oluyor iste boyle:)


Cektigim fotograflari daha yakindan takip etmek isterseniz:







6 yorum:

  1. ay nasıl da sevimliler =)

    YanıtlaSil
  2. onların her hali güzel, baka baka doyamıyor insan !

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller... bir işte yaratıcılık olması değiştiriyor gerçekten o işi.

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller... bir işte yaratıcılık olması değiştiriyor gerçekten o işi.

    YanıtlaSil
  5. Oy oy oy maşallah!
    Çok tatlı kareler bunlar:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...