21 Temmuz 2012 Cumartesi

Hayat Güzel

Bu yaz ne kadar hizli geciyor. Benimse hala okumak istedigim yaz kitaplari var. Evle ilgili boya, badana, dekorasyon projelerim sirada. Yazin mutlaka denemek istedigim kek, pasta, dondurma ve kurabiye tariflerini saymiyorum bile. Takvim Temmuzun son haftasina girdigimizi soyluyor. Melodi ise 8 aylik olmak uzere... 


Bol fotograf cekimli bir yaz bu benim icin. Arada baska bıdıkları da cekiyorum ama Melodi favori modelim.  Everyday With Melodi basli basina buyuk bir ugras zaten. Bu kadar cok bebeklik fotografi oldugu icin ilerde bana minnettar mi kalacak yoksa fotograflara bakmak onu bogacak mi bilemiyorum ama umarim biraz da olsa hosuna gider. 


Bilgisayarimin arkasindaki duvarda asili mantar panoda bir dergiden kestigim cumle gozume ilisiyor hep: "Inside everyday there is always something to celebrate" Yani "Her gunun icerisinde mutlaka kutlanacak birsey vardir." Everyday With Melodi de benim hayatimin mucizesi olan kizimin varligini kutlama yontemim sanirim. 


Hayat guzel, ama hayatta insana ilham veren birseylerin olmasi daha da guzel. Bunu tam 7.5 ay once daha iyi anladim. 

7 yorum:

  1. maşallah Melodi'ye ...sağlıkla büyür inşallah

    YanıtlaSil
  2. ah bir de bakacaksın ki 7 yaşında olmuş. benimde favori mankenim kızım. bebekliğinden beri çeke çeke profesyonel oldu o da :))

    YanıtlaSil
  3. şu aralara okuyacağın en sürükleyici kitap, izleyeceğin en fantastik film, pişireceğin en lezzetli yemek Melodi sanırım..

    YanıtlaSil
  4. hayat Melodi ile daha da güzel, iyi ki geldin Melodi, bize bile taa oralardan neşe kaynağı oluyorsun sen tontiş:))

    YanıtlaSil
  5. Melodi sanki hepimizin elinde büyüyor:))

    YanıtlaSil
  6. @ Duslerimden Inciler: Cok tesekkurler:)

    @ Buket: 7 yasina gelmesin daha durr :P

    @ pepembe: Benim cok da bir sikayetim yok aslinda bakma:)

    @ Ayse: Sira sizde artik Ayse hanimmmm :))

    @ Bahar ve kizisi Yagmur: Tesekkurler..:)

    @ Meyra: Iyiki de oyle oluyor Meyracim, ben cok memnunum bu durumdan inan :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...