8 Eylül 2012 Cumartesi

Santa Barbara

California'daki bütün şehirleri seviyorum ama Santa Barbara'nın özel bir yeri var bende. Daha önceki Santa Barbara postum'da da belirtmiştim. Seviyorum bu yeri. Havası güzel, insanları güzel, mekanları güzel.. Ne tam emekli yeri, ne çok cıstak cıstak genç yeri; ne yazın sıcak, ne de kışın soğuk.. Turistler var ama birçok turistik yerin o yapaylığı yok bu şehirde.
State Street'e çıktığınız zaman upuzun cadde boyunca denize kadar sıkılmadan yürüyebiliyorsunuz. Herbir restoran, kafe ve mağaza şehrin karakterini ve ruhunu yansıtıyor. Insana bir huzur ve mutluluk geliyor. Hem de her defasında. En azından ben böyle hissediyorum. 
Santa Barbara'da daha önce defalarca ve sayısız fotoğraf çekmeme rağmen birkaç gün önceki gidişimizde yine dayanamayıp bir sürü fotoğraf çektim. Artık farklı bir amacım da var tabi. Melodi'nin ilk kez kumla oynaması ve caddelerde elimizden tutup yürümesi fotoğraflanması gereken şeyler değil mi ama? :)

14 yorum:

  1. Santa Barbara Melodi'yle daha da bir güzeeeell :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker bir blog.melodi de şeker katmış tabi.bayıldım ona ve minik dişlerine.harika bir yavrucak:))
    melodiyi takipteyiz:))

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar mutlu bir çocuk, nasıl seviyorum fotoğraflarından Melodiyi. Harika bir ailesiniz İpek'cim. Nazar değmesin size..

    YanıtlaSil
  4. resimler harika:) biz de onumuzdeki seneelrde bir amerika seyahati planliyoruz bizimki biraz daha buyuyunce:)) bu arada kizinin ismide kendi gibi cok guzelmis masallah :)) blogunu keyifle takibe aliyorum bende beklerim bloguma sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. resimler harika:) biz de onumuzdeki seneelrde bir amerika seyahati planliyoruz bizimki biraz daha buyuyunce:)) bu arada kizinin ismide kendi gibi cok guzelmis masallah :)) blogunu keyifle takibe aliyorum bende beklerim bloguma sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. @ Ayse: Degil mi ama? :)

    @ kelebek desenli: Cok cok tesekkurler :)

    @ Zeynep'in Evi: Darisi sizin de basiniza Zeynepcim :)

    @ essra: Tesekkurler, ben seni ziyaret edeyim hemen :)

    YanıtlaSil
  7. Santa Barbara'yı bilmiyorum ama Melodi'nin çok güzel olduğunu biliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. her fotoğrafından şirinlik taşıyor bu kızın :)
    maşallah bin kere ;)

    YanıtlaSil
  9. daha önceki postunuda hatırlıyorum ve tekrar baktım.Ama arada enfes sevimli bir büyük fark var o da MELODİ:))
    Bayılıyorum güleç yüzlü kızına maşallah İpekcim..
    Melodi ile Santa Barbara daha güzel:))

    YanıtlaSil
  10. sunu bilir sunu soylerım mekanın hıc onemı yok...eger bir bebek varsa zaten mukemmeldir.maşallah cok guzel...

    bize de bekleriz.
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten bende Santa Barbara'yı seviyorum. Diğer California'nın şehirlerine göre daha elit, daha sakin...ve daha çok paralı kesim oturuyor :)
    Sayende harika kareler görüyoruz.
    En güzeli ise tabiki melodi..
    Kocaman güldüğü fotoğraf favorim. Yüzü hep gülsün, pamuk kızının.

    YanıtlaSil
  12. Cok cok tesekkurler arkadaslar. Melodi ve ben hepinizi öpüyoruz :)))

    YanıtlaSil
  13. sağdaki bisiklet gary fischer benm de aynısı var ama sadece kadrosu aynı :) sele-gidon formatı farklı olunca ne kadar değişik olmuş. Lastikler de öyle :) ay çok cici fotolar

    YanıtlaSil
  14. Santa Barbara 'ya gecen sene gitmistik harika bir yer nasil guzel,nasil dinlendiri..esime demistim ben burda kalayim ya felan diye;)

    Melodi de cok tatli Masaallah..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...