12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bizden Haberler


Kısa kısa..

- Bir ay sonra Türkiye'deyiz inşallah. Bizim için tam bir macera olacağı kesin, çünkü 3 haftada TR içinde uçakla 3 şehre gideceğiz. Tatil falan diyerek biraz da kendimiz arandık ama bakalım neler olacak, heyecanlıyız :) Uzun zaman sonra ilk kez bayramda evde annemlerle olacağım. Sonraki hafta ver elini Bodrum.. Bol bol fotoğraf çekmek istiyorum. Hem kendim ve ailem için, hem de (isteyen olursa) başkaları için.. 12 Eylül- 2 Ekim arası Adana, Trakya ve Bodrum'da aile, bebek, çocuk çekimi isteyen olursa bana özelden mesaj atabilir. Ayarlayabilirsek, seve seve..

- Fotoğrafçı Anneyim blogumu çok seviyorum. Orada inanılmaz keyif alarak yazıyorum, paylaşıyorum. Tüm enerjin ve zamanını oraya ver deseler, yok demem. Aklımda yazılmayı bekleyen o kadar çok konu var ki.. Fikirleriniz varsa onları da alabilirim ama:)

Biraz da  iki çocuklu hayattan bahsetmek gerekirse..

- Her dakika bir karmaşa, bir sorun.. Tatlı dertler biliyorum ama şu da bir gerçek ki ebeveynlik çok zor. Gerçekten. Hep derler ya, büyüdükçe dertleri de büyüyor diye.. Melodi daha sadece 3.5 yaşında ama beni o kadar zorluyor ki.. Daha da büyüdüğünde olacaklardan şimdiden korkmaya başladım. Ne uyku uyumak istiyor, ne giyinmek istiyor, ne tuvalete gitmek istiyor, ne araba koltuğunda oturmak istiyor, karnı derseniz hep tok... Ona günlük küçük işleri yaptırabilmek için bile çoğu zaman inanılmaz enerji harcamak gerekiyor. Duymazdan gelme huyu var. Herkesin çocuğu 3.5 yaşında böyle mi merak ediyorum. İstediği tek şey hep oyun oynamak. Ama hep! Hem de bizle.. Yalnız yaptığı tek aktivite televizyon izlemek.. Ne yapsın, o da haklı ama ona %100 dikkatimizi vermek her zaman kolay olmuyor. Kardeşiyle oynadığı anlarsa kardeşi için hem en büyük eğlence hem de hem büyük işkence. Çünkü bizimki severken öldürenlerden.. Oyuncak bebekleriyle bile daha nazik oynuyordur, siz düşünün.. Koraysa geceleri en az 2-3 kez kalkmaya devam ediyor, gündüzleriyse emekleme ve evin heryerini keşfetme modunda.. Günler epey yorucu.. Ama öyle öyle büyüyecekler değil mi? Aslında ikisi de o kadar tatlı çocuklar ki.. Çok şükür..

- İkinci çocuktan sonra günlük işler inanılmaz pratikleşti. En pratik yemek neyse onu yapıyorum, mümkün olan en kısa sürede temizlik yapıyorum, çok gerekmedikçe evi toplamıyorum, ütüyü falan zaten es geçiyorum... Aslında Melodi hafta içi her gün okulda ve gün içinde Koray uyurken ev işlerine zamanım oluyor ama sorun şu ki onun uyuduğu anlarda ev işi falan yapmak istemiyorum, çoğu zaman da yapmıyorum.. Ama dinlenmiyorum da aslında. Dinlendiğim zaman boşa geçmiş zaman gibi geliyor çoğu zaman.. O yüzden kendimi iyi hissetmek için yapmaktan hoşlandığım şeylere odaklanıyorum.. Ki o da çoğu zaman fotoğraf işleri oluyor..

Neyse işte bizde durumlar böyle anlayacağınız.. Tatlı yorgunluklar var.. Ama hayat tabi ki de çok güzel..

17 yorum:

  1. Aslinda firsat buldugunda sevdigin isi yaomak bence en dogru secim, boylece hem ruh hem befen dinleniyir. Sadece uyusan mesela dinlenen bir tek beden oluyor. Bu yuzden ben de oyke yapiyorum. 3,5 yas dertleri bizde de ayni. Yemek nasil yenir unuttu sanki, agzina gelsin istiyor lokmalari bizmki de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın! Zaten zaman dar, farklı birşeyler yapmazsam zaman çok boş geçiyor gibi geliyor. Ürettiğimde ise mutlu oluyorum..

      Sil
  2. şimdiden iyi tatiller dilerim, memlekette geçirilen her gün çok kıymetli oluyor, tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
  3. Bizimki 3 ay sonra 5 yaşını dolduruyor ama durumlar hep aynı! 3 yaşından beri bir özgürlüğünü ilan etme, ölümüne inatlaşma hali var. 5 yaşından sonra biraz duruluyorlar diyor herkes ama bakalım. sağlıklı olsunlar da yorgunluk güzel şey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla 3 yaşından sonra da durulacaklardı sözde ama bizimkinde tık yok :D

      Sil
  4. Merhaba:)

    Adanadayım:) Yuppi!

    Nasıl bir fotoğraf çekimi olacak ev içi mi ya da dış çekim mi? Çekim için gerekli aksesuar vs nasıl temin edilecek? Bize önerebileceğiniz konseptler olabilir mi?Kaç fotoğraf çekilecek? Ve bir de elbette ücretlendirme konusunda bilgi verebilirseniz çok sevinirim..Hopelovefunet@gmail.com'a mail adresim.

    Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilginiz için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum.Türkiye'de sadece dış mekanda çekim yapabileceğim. Çok büyük bir ihtimalle 13-20 eylül arası Adana'dayım. Aksesuar ve tema konusu yapacağımız çekimin türüne göre (aile, bebek, vs?) ve tabi ki sizin görüşlerinize göre şekillenecek. Detayları görüşmek üzere email atacağım. Sevgiler.. :)

      Sil
    2. Email attım ama hata verdi. Bana melodi.photography@gmail.com adresinden ulaşabilirisiniz.

      Sil
  5. fotoğraf blogunu açmana en çok sevinenlerden biriyim. lütfen yazmaya devam et. gerçekten çok güzel bir iş yapıyorsun, benim ve benim gibi bir çok insan için...ayrıca bu gerçekçi üslubunla samimi paylaşımlarına ayrıca seviniyorum. ev işi yapmıyorum-ütüyü es geçiyorum dendiğinde çıldıran kadınları anlamıyorum :) öyle işte ; mükemmel olmak kimin için?? hayat akıp giderken...
    keşke ankara da olsa idi planlarında, hem tanışırdık hem çalışırdık:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle harika sözler için çok teşekkürler. Takip edenlerin olduğunu bilmek çok güzel gerçekten. Ev işleri konusuna gelince.. Hiç yapmadan olmuyor tabi ki ama benim durum mükemmelden o kadar uzakki.. Ben de herşey tastamam olsun isterim ama insanın herşeye yetişmesi mümkün değil. O yüzden önceliklerimi belirleyip geri kalanlar konusunda fazla kasmamaya çalışıyorum..

      Sil
  6. Kuzey'le Melodi farkli karakterler ama inan, bir an kendi gelecegimi gordum yazdiklarinda!! Ikinci bebegi kucaklamaya az kaldi ve ben kara kara dusunuyorum, nasil olacak bu is? Kuzey nasil davranacak? Simdiden diyor kardesimin bezini degistirirken sana yradim edecegim anne, onun poposunu ben silecegim, bezini ben getirecegim, onunla oynayacagim..Hatta makinadan bulasiklari illa ki o cikarip yerlerine koymak istiyor ve seve seve yapiyor, sonra da bana gururla anlatiyor. Hep boyle devam eder mi acep? Geceleri deliksiz uyku uyumaya cok alistim, simdi kalkip bebisi emzirmek zor olmayacak mi, mi, mi, mi...? Ev isleri filan, arghhh..Allahtan cok tatli cocuklarimiz var da yuzlerine bakinca unutuyoruz dunyayi-bazen! ahahahah :D Sevgiyle kal Ipekcim, yazmaya da devam et!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdancim yorumuna cevap yazmayı tamamen unutmuşum, kusura bakma. Ikince çocuk başta zorluklarıyla geliyor ama insallah az büyüyüp beraber oynamaya başladıklarında rahata ulaşacağız diye umut ediyorum. Kuzey çok olgun bir çocuğa benziyor. Zorlukları kolaylıkla atlatacağını düşünüyorum. Ayrıca sen o kadar güçlü bir annesin ki, ben biliyorum.. Sağlıkla gelsin kızımız, konuşuruz yine.. Öpüyorum..

      Sil
  7. Bir onceki yorumuma ilave olarak, ben de hic uyumadim Kuzey uyurken, simdi de uyumuyorum. Uykuda ki zaman bosa geciyor sanki; onun yerine temizlik filan yapsam, ortalik toplasam..O da yok. Ben de gidip kumaslarimin basina oturuyorum. Eger devam eden bir projem varsa biraz onunla ilgileniyorum, eger yoksa, o zaman da kumaslarimla oynayip sonra da onlari gene rafima diziyorum guzelce, ruhum dinleniyor. Seninle ortak yonumuz cok var canim! :)

    YanıtlaSil
  8. İpekciğim,
    gelmenizi dört gözle bekliyoruz,şu saatli maarif takvimleri var ya hatırladınmı? yaprak yaprak olur,Ünoş hergün akşam otururken onu eline alıyor,yaprak yaprak sayıyor gelmenize kaç gün kaldı diye,çoğu zaman yanlış sayıyor.... düzeltiyorum bana kızıyor,tekrar sayıyor haaa haklıymışsın diyor....işte böyle dört gözle bekliyoruz.....hayırlısıyla gelin inşallah.......

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Öncellikle Türkiyeye hoş geliyorsunuz.... :-) Bir yazını bulamadım. Hepyeşili kitap olarak bastırmıştın. Bende acupofcaffeini kitap olarak bastırmak istiyorum. Nasıl birşey yapacağımı bilemedim. Seninkini örnek almak istedim. O sayfanın linkini rica edebilirmiyim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu merhaba bak o yazıyı ben de bulamadım şu an ama sana bilgi veren bir mesaj gönderdim. Kolay gelsin.. :)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...