5 Temmuz 2011 Salı

Icimdeki Minik Kelebek

Bebek tekmeleyecek dediklerinde nedense hep karnimda kut diye koca bir tekme hissedecegimi sanirdim. En azindan simdilik kocaman degil o tekme.  20 haftalik olmak uzereyiz ve minik minik kelebeklenmeler olarak adlandirabilirim icimdeki hareketleri. Yumusak bir sekilde ben buradayim diyor.. Persembe gunu buyuk gun. Bebegimizin bir aslan parcasi mi yoksa bir prenses mi olacagini ogrenecegiz :) Ne olursa olsun ama saglikli, iyi, ve bahti acik bir insan olsun lutfen bebegim.. 

8 yorum:

  1. Adım adım bir bebeğin dünyaya gelişini takip etmek ne heyecan vericiymiş... :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ne büyük heyecan..O kelebeğin büyüyüp bebek olmasını hissetmek, mucizeye ortak olmak..Sağlıkla büyüyüp,sağlıkla doğmasını diliyorum tüm kalbimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok sağlıklı bir bebişin olur umarım...

    YanıtlaSil
  4. Nefesimizi tuttuk bekliyoruz.ister prens ister prenses olsun,annesi sen babası Onur oldukdan sonra dünyanın en şanslı bebeği olacak.

    YanıtlaSil
  5. İşte o büyük gün geldi.Bugün torunumun cinsiyeti belli olacak.Kız yada erkek benim için hiç farkı yok.Onun varlığı benim için en büyük heyecan.Ben babaannelik duygusunu ilk kez onunla tadacağım.O benim için hep çok özel olacak.En az annesi ve babası kadar hayırlı evlat olacağından eminim.Sağlıklı,şanslı,bahtı açık,bereketli bir bebek olması dileğiyle,hayırlı haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Şu anda dünyanın en mutlu babaannesiyim.Çünkü kız torunum olacak.Hep özlemini duyduğum kız çocuğunu,Allah bana önce seni gönderdi şimdide torunumu....İkinizde benim için her zaman çok özel olacaksınız...Üçünüzüde çok seviyorum. SEVİL

    YanıtlaSil
  7. Kizim cok sansli, boyle bir babaanneye sahip oldugu icin.. Tesekkurler anne.. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...