3 Haziran 2011 Cuma

Hurafelere Kulaklarimi Tikasam Ne Olur?

Batil inanclar - hele de olumsuz olanlari - bu ara duymak istedigim en son seyler kategorisinde. Hamileyken sac kestirilmezmis, bebegin omru kisalirmis. Lohusanin mezari 40 gun acik kalirmis. Bla bla bla.. Evet hamilelikte bazi riskler var ama mezar falan demeyin allah askina! Hem sac kestirmeyle bebegin omrunun ne alakasi var? Kim uydurmus bunlari bilmiyorum ama kulaklarimi tikadim ve gittim sacimi kestirdim dun. Onumuzdeki 5 ay boyunca cirkin sacim yuzunden kendimi kotu hissetsem ve bu bebegi olumsuz etkilese daha mi iyi? :P

2 yorum:

  1. Kesinlikle tıkamalı,lohusalıkla ilgili o kadar çok şey varmış ki lohusayken duymamıştım,hala da duymak istemem.
    Güzel bir hamilelik geçirmenizi,iyi bir doğum yapmanızı dilerim;)

    Eskiler bazı şeyleri çok iyi demiş de bazıları da zırvalamış bence

    YanıtlaSil
  2. Ipekcim!!! saclarin boyle cok guzel olmush. Yorumun da haklisin, boyatmadigin surece no problem :) Selamlar x

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...