28 Mayıs 2015 Perşembe

Kardeş

Hazır taze taze fotoğraflarım varken bir küçük paylaşım yapayım. Günler yoğun geçiyor. Sürekli kucağımda gezen 4.5 aylık bir tontiş, ve ergen modunda takılan 3.5 yaşında bir asi beni fazlasıyla meşgul ediyor. 

Koray daha doğmadan bir arkadaşım demişti ki, iki çocuğun olduğunda yorgunluğun ve yoğunluğun iki kat artmıyor, beş kat falan artıyor. Doğruymuş :) Ama tatlı yorgunluk bunlar.

Bu ikilinin birbirine olan aşkını görmek beni çok çok mutlu ediyor. Melodi sanki küçük anne! Şimdilik tek sıkıntımız Melodi'nin kardeşini biraz 'fazla' sevmesi! Ayı yavrusunu severken öldürürmüş hesabı, bizimki de kardeşini mıncıklaya mıncıklaya seviyor, hatta bazen seveyim derken canını acıtıyor. Oyuncak mı sanıyor onu artık bilmiyorum :)

Bense ikinci çocuk olayını da aradan çıkarmış olmaktan dolayı mutluyum. Melodi'nin kardeşinin olmasını hep istemiştim. Çok şükür, sağlıklı ve dünyalar tatlısı bir çocuğum daha var artık. 

Ikinci çocuğu yapmak konusunda tereddütlü arkadaşlarıma sesleniyorum buradan. Kardeş kesinlikle çok önemli. Tereddütlerinizi anlıyorum, ve başta zor olacağını da söylüyorum ama yine de çocuğunuza vereceğiniz bir kardeş herşeye değer. Şunlara baksanıza :)








16 yorum:

  1. Yaaa yerimmm yer ikisini de ♥️

    Maşallahhhh diyorummm :-) bencede çok haklısınız kardeş konusunda ki ben aradaki yaş farkınında böyle az olmasından yanayımmm :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa İpek o kadar tatlılar ki ... Bende Buse için 1 (hatta 2 kardeş ) istiyorum , dünyadaki en güzel şey kardeşinin olması .Melodi ve Koray çok şanslı :) Mıncıklamadan , severken mıncırıp cimciklemeden olmaz ki bu yakışıklı prensi , Melodi haklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serra 2 mi dedin? Cesaretine hayranım şu an:)

      Sil
    2. Iki kardeş bence de ideal olurdu ama şimdilik birine bile tavım!! ;)

      Sil
  3. içim ısındı İpek yazını okuyup gotoğraflara bakınca...Allah bağışlasın ikisinide...kocaman öp onları benim için💛

    YanıtlaSil
  4. valla maşallah, benim başaramadığımı yaptın. hem de ne güzel pozitif , mutlu
    çocuklar yetiştiriyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Koray nasılda değişmiş, gün geçtikçe İpek'e benziyor. Maşallah çok şirinler! :)

    YanıtlaSil
  6. Şimdi tabi Koray a bakınca, Melodi hakikaten ergen yolunda gibi geliyor:)) daha dünkü minik melodi abla oldu. Maşallah ikisinede, Allah sağlık ve mutlu bir hayat versin tüm yavrularımıza.
    Sevgiyle sarılıyorum size güzel aile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, simdi Koray'a bakınca Melodi'nin ne kadar büyüdüğünü çok daha iyi görüyorum!! :)

      Sil
  7. maşallah, ne kadar tatlılar, sağlıkla büyüsünler, birbirlerine hep böyle sıcacık destek olsunlar inşallah..

    YanıtlaSil
  8. çok tatlılar masallah :) bencede kardeş şartt ;)

    YanıtlaSil
  9. Maşallaaaahhh!!! Harikasınız İpek! Bayıldım:)
    Bence de bir çocuğa bir kardeşten güzel şey verilemez:)
    Sen böyle pozitif ve kardeş sevgili postlarını tazelemeye devam et, cesaret ver:)
    Öperim iki boncuk gözlüyü de!

    YanıtlaSil
  10. Canım çok tatlılar sahiden ya :) Allah bağışlasın. İyisinin de çok keyifli ömürleri olsun. Keşke diyorum bazen, ben de hızlı davranıp ikinciyi yapsaymışım :(

    YanıtlaSil
  11. Ne diyeyim ipekcim,izindeyim!
    çünku kalbimdeki diger kız cocugu bir kız kardese sahibim ,kardesim benim icin yeri doldurulamaz biri!bu duygulardan Nil'i mahrum birakmak istemiyorum!
    Bir de yasadigin bu sureci merakla bekliyorum,firsat bulursan yaz tamam mi?sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Düşünüyorsan çok bekleme yapıver gitsin. Yoksa bekledikçe insanın vazgeçme potansiyeli artıyor sanki! Kardeş kesinlikle vazgeçilmez!

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...