11 Kasım 2014 Salı

Trick or Treat

Cadılar Bayramı geçeli 11 gün oldu ben hala ilerleyemedim, bu fotoğrafları anca paylaşabiliyorum. Instagram'da herkes harıl harıl yeni yıl projelerini, dekorlarını paylaşıyor halbuki. Ahh ahh yaşlandım artık galiba, yetişemiyorum uleyynn.. Ekiden böylemiydi? Bloguma dolu dolu zaman ayırıyor, ve her post için ayrı heyecanlanıyor, kafa patlatıyordum. 
 Neyse bu kadar yakınmadan sonra gelelim trick or treat gecemize. Meodi günler öncesinden heyecanlanmaya başladı. Büyük geceye iki üç gün kala her akşam gözelerini kocaman açıp "bu gece şeker toplıcam?" diye sormaya başladı. Daha değil, birkaç gün sonra dedikçe dudaklarını büküp "uuuu"dedi :)
 Trick or treat gecesi gelince mutluluktan havalara uçtu. Hep diyorum çocukluk güzel şey... Heyecanlanacak o kadar çok şey var ki..
Topladığı şekerler sepetten taşmaya başlayınca yenilerine yer açmak için daha eve varmadan üstten üstten yemeye başladı tabi. O zaman dedik, hadi bakalım bu gece uyku uyumak istiyorsak eve dönelim, yoksa geceyi hastanede geçirebiliriz. Nitekim ertesi gün karnı ağrıdı da..
Halloween olayı güzel de bu dönemde satılan & verilen şekerler maalesef hep ucuz ve kalitesiz şekerler oluyor. Çocuğun yediği şekere her ne kadar sınır da koysan, bir yerde çok da engelleyemiyorsun, çünkü her önüne gelen iyi niyetli bir şekilde şeker tutuşturuyor çocukların eline ve çocuk bugün yemezse yarın yemek istiyor. Anne-baba olarak torba torba şeker attık çöpe yine, ve eminim birçok kişi de aynısını yapmıştır. Ama Halloween haftasında normalden çok daha fazla şeker yemesini de engelleyemedik.  Sanırım bu da Cadılar Bayramının bir cilvesi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...