8 Ekim 2014 Çarşamba

Cevizli Üzümlü Kek - Hayaletli Olanından!

Bir Kurban Bayramı daha kutlandı, umarım herkes yakınlarıyla hoş vakit geçirmiştir. Bu sene biz de bayramda Türkiye'de olacaktık, ama yalan oldu. Bazen kısmet olmuyor işte, işler istediğimiz gibi yürümüyor. Şimdiyse sırayla buranın bayramlarını kutlamaya hazırlanıyoruz. Sırayla Cadılar Bayramı, Şükran Günü, Noel ve en son Yeni Yıl.. Geçenlerde biri hepsini toplamış birleştirmiş bu tatil mevsimini kısaca "Happy Hall-thanks-mas!" diye kutluyordu :)) Bu dönem cidden buralarda yılın en güzel zamanları..

 Ekim ayının gelmesiyle balkabakları ortalığa döküldü, insanlar oraya buraya korkunç(!) dev örümcekler asmaya, evlerini drakulalar, vampirlerle doldurmaya başladı.

Geçen gün bir markette yürürken yanından geçtiğim garip görünümlü siyah bir telefon birden çalmaya başladı ve korku filmlerindeki o tanıdık korkunç adam sesi konuştu, ardından da çığlıklar!!! Ben aslında bu Halloween dekorlarından korkmam ama o telefonun yanından tırıs tırıs uzaklaştım usulca.. :)

Neyse işte Cadılar Bayramı havası soluyorken hayalet dekorlu bir kek yapmadan duramadım. Tarif vazgeçilmezim Portakal Ağacı'ndan.. Cevizli ve üzümlü kek sade, basit ama çok güzel oldu. Tavsiyemdir.. 

4 yorum:

  1. bayılıyorum sizin oralardaki o kabaklara. Burada yok, çok az bazı marketlerde buluyorum zamanı gelince, ama kabak tadını pek sevmiyor bizim insanımız sanırım:( oysa ne kadar besleyici ve ne kadar çok tarife açık bir sebze. Senin kekler süper yine, ellerine sağlık, aman gerçek cadılar bizden uzak olsun:)) burada da bu arada, siyasal halloween belgeseli devam ediyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından blogumda o siyasal halloween'den bahsetmemeye, uzak durmaya çalışıyorum Emelcim. Burası hep mutlu bir yer olarak kalsın istiyorum. Belki de o yüzden daha bir tozpembe olan blog dünyasını çok seviyorum. En azından benim takip ettiğim bloglar genelde güneşli olsun, mutlu şeylerden bahsetsin istiyorum. Belki de dünyanın rezilliklerinden bir kaçış yolu bu..

      Sil
  2. evet burda da bir şenlik mevsimi başlıyor... ben düşündüm ve keşke bizde de hasat festivali ve şükran günü olsa dedim... ne kıymetli birşey verilmiş hasadı kutlamak, şükürle dolmak.. ben kutlayacağım bu sene inşaallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dimi Mümine? Bu dönem her ne kadar tüketim ve alışveriş çılgınlığına dönse de, aslında özünde o kadar anlamlı ki..

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...