17 Temmuz 2014 Perşembe

Kapı Süsü

Bu çalı-çırpılı çemberi bir yeni doğan fotoğraf çekimi için almıştım 1.5 yıl kadar önce. Üstüne aynından bir tane daha koyup beyaz çiçeklerle donatmış ve ortasına da bir battaniye atıp bebeği yatırıvermiştim. Kuş yuvasının içinde uyuyan bebek izlenimi olduğu için çok sevmiştim o fotoğrafları.

Geçenlerde çember gözüme ilişti, dur dedim şundan bir kapı süsü yapayım. Yine kuş fikri geldi aklıma. Beğenip de nasılsa birgün bir yerlerde kullanırım diyerek aldığım kuşları oturtuverdim üstüne. Ama eksik birşeyler var gibiydi. Sonradan beyaz çiçekleri de ekledim, ortaya böyle birşey çıktı. Son derece basit bir işlem. Yapıştırmadım bile. Çiçeğin saplarını ve kuşların altındaki telleri çalıların içine geçiriverdim sadece. Şimdilerde kendisi Melodi'nin oyun odasının kapısını süslüyor.

Fotoğraf çekimleri için aldığım o kadar çok şey var ki elimde. Bazılarını böyle emekli edip yenilerine yer açmaya çalışıyorum, çok belli oluyor mu? :)

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Sade ve şık..

    YanıtlaSil
  2. Melodi melodi..
    bizden biri gibi..
    yıllardır tanıyorum gibi..
    tatlı,güzel..
    maşallah nazar değmesin..
    melodinin kapısına çok yakışmış..zamanla oda benimseyip sever..odasının bı parçası yapar..
    güzel değerlendirildi bana kalırsa:)
    sağlıklı ,mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bahar. Ve evet Melodi bu blogla büyüyor. Onun geleceğini ögrendiğim günden bu güne kadar hep paylaştım onu burada. İçten dileklerin ve sözlerin için çok teşekkürler, büyüyoruz sizinle..

      Sil
  3. Ne kadar güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba cali cemberi nerden temin ettiniz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba cali cemberi nerden temin ettiniz.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...