13 Mart 2014 Perşembe

Çikolata Kaplı Muz

Çileği çikolataya bulayıp yemeyi çok seven biri olarak aynı işlemi muza uygulamayı daha önce niye akıl edemedim bilmiyorum. Yapımı çok kolay. Muzu benmari usulü erittiğiniz çikolataya bulayıp ince dövülmüş cevizle (ya da fındık, fıstık, hindistan ceviziyle) süslüyorsunuz. Ardından yağlı kağıt serilmiş bir tabak içinde çikolata donana kadar buzdolabında bekletiyorsunuz. Yemesi kolay olsun diye muzu bir de çubuğa batırdınız mı işlem tamam.. 
Afiyet bal şeker olsun..
:)


8 yorum:

  1. ay buna ben de bayılıyorum ya, yazın da donduruyorum mükemmel oluyor :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık.. melodinin çadırın önündeki hali çok tatlı:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. 2 gün önce yaptım ben de... daha önce denememiştim harika oldu ama nedense fındık fıstığa bulamak aklıma gelmedi renkli şekerlerle süsledim... Ellerine sağlık... Afiyet olsun kuzuma....

    YanıtlaSil
  4. yapıyorum hemen:) bizde meşhurdur melodi tatlıları bilirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bilmez miyim.. Şimdiden afiyet olsun.. :)

      Sil
  5. valahhi benim aklım şu arkadaki çadırda kaldı kızıma güzel bir çadır arıyordum tam bunun gibi ama bulamadım bir türlü türkiyede bakmadığım yer kalmadı acaba sizinki nerden yada bunu bulabileceğim bir yer varmı acaba bilginiz varmı eğer söylerseniz çok mutlu olacam valahii:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Ben Amerika'da Target isimli büyük market zincirinden aldım. Online bakmak isterseniz linki burada:http://www.target.com/p/b-teepee-tent-raspberry/-/A-14723198#prodSlot=medium_1_1&term=teepee

      Uluslararası satış yapıp yapmadıklarıyla ilgili bir bilgim yok ama..

      Sil
  6. ellerınıze ağlık yenı taarımda cok hos olmuş*-* bayıldım

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...