19 Şubat 2014 Çarşamba

Taş Boyama

Haftasonu deniz kıyısına gitmiştik ve kumsaldan bulduğumuz 3-5 taşı cebe atıp eve getirmiştik. Onları boyayacağımızı söyleyince Melodi çok heyecanlandı. Hemen koşa koşa gitti masaya yerleşti. Ben taşlara desen yapmaya ve yaptırmaya çalışırken o ikide bir deseni bozdu ve bozdukça "aoooo!" diyerek kıkır kıkır güldü. Yani sonuç olarak (her zamanki gibi) yine ortaya çok orjinal birşey çıkmadı :)) Ama yapım aşamasında çok eğlendik.  Melodi bir ara tabureye çıkmış lavaboda fırçaları "wash" yaparken (öyle diyor kendisi), kaşla göz arasında ben en alt resimdeki iki taşı boyayıp kurusun diye bahçeye koyuverdim, yoksa onları da bozacaktı küçük velet:)  Öğle uykusundan sonra görecek artık.. Zaten neymiş, 2 yaşındaki çocukla böyle elişleri yaparken sonuç değil, süreç önemliymiş, değil mi? :) 






14 yorum:

  1. çok hoş bir çalışma,ama burada(sakarya) deniz yok biz o taşları nerden bulucaz şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim sokaktan bulduğumuz taşları da boyamışlığımız var. Yada kozalakları, dalları, vs :)

      Sil
  2. Alp le bizd eyapmıştık küçüktü hatırlıyorum. Taş boyama seti vardı, kitapçıdan hobby reyonundan almıştık. İçinde oynak gözler, fırça, falan vardı hatırlıyorum.
    Taş toplayıcı bir çocuk olduğu için, ev zaten taş doluydu:) Bahçeye her çıktığında, cebinden bir taş ya da bir dal parçası çıkardı Alp'in.
    Hala durur biliyor musun o minik elleri ile boyadığı taşlar, başucunda. Müthiş bir hatıra. Sende sakla.
    Çok güzel boyamış o güzel elleri ile ama yaaaa...öperim, koklarım, aferin kızıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle şeyler sadece bize değil, çocuklara da terapi gibi geliyor bence. İçinde kayboluyorlar :)

      Sil
  3. Fırça tutuşunu beğendim. Sanatçı mı olacak nedir :)
    Eğlenceli geçmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Pontik pontik ne güzel tutuyor taşı ekrana:))
    Maşallah:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerin güzelliği ve bakışındaki ciddiyet ben benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aslında kıkırdak naciyedir kendisi :))))

      Sil
  6. senin o çakır mavi fırıldak gözlerini seveyim, maşallah sana güzel kuzum:)

    YanıtlaSil
  7. merhaba çok güzel fotoğraflar, melodi kaç aylık?

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...