22 Şubat 2014 Cumartesi

Kreş ve Hayvanlar :)

Arada bir gün ortasında "okul"a gidip Melodişko n'apıyor diye gizlice pencereden sınıfı seyrediyorum. Bugün yine gittim. Bahçedeydiler. Bir de ne göreyim. Bir kuzu salmışlar ortaya, "me me me" diyor, çocuklar da peşinde divane :)))) Bizimki kahkahalar eşliğinde düşmüş kuzunun peşine, severken bir eğleniyor ki sormayın.. :)))) Resmen komedi çocukların halleri..

Aslında kırsal bir yerde yaşamıyoruz ama kreşin hayvan sevgisi aşılamak adına böyle güzel uygulamaları var. Kuzu da bir velininmiş, çocukları ziyarete getirilmiş :)) Çok şaşırmadım aslında. Sınıflarında daimi üye olarak birçok hayvan zaten var çünkü. Kafeslerde iki kuş, iki kertenkele, bir yengeç, bir akvaryum ve gün boyunca nerdeyse sürekli kafesleri açık tutulan iki tavşanları var. Tavşanlar tuvalet eğitimi almış olduklarından özgürce dolaşıyorlar çocukların arasında. O kadar tatlılar ki..

Kreşin hayvan nüfusu sadece 2 yaş grubunun sınıfıyla sınırlı değil hatta. Koridorlarda bile camların ardından görünen değişik tavşan cinsleri, kertenkeleler ve böceler var. Hele beyaz bir papağan var ki adı "Sugar". Gelen geçen ona "Hi Sugar!" diyor. O da canı isterse "hi" diye karşılık veriyor. Oranın muhtarı gibi kendisi :))


Bir ara kreş hayvanlarını fotoğraflamalıyım ve size göstermeliyim :)

Neyse efendim bu resimler geçen haftasonu Ventura yolculuğumuzdan.. Fotoğrafların devamı için şöyle buyrun lütfen :)

Sevgi dolu bir haftasonu dilerim..
:)

7 yorum:

  1. hayvanlarla ,hayvan sevgisiyle büyüyen çocuk hakikaten bambaşka oluyor!
    Kızlarımın da bu şekilde büyümesi için elimden geleni yapıyorum ben de ama sonuçta çevre bu bilince sahip olmadıktan sonra burada biraz daha zor malesef
    kreşin hayvanlarını kesinllikle yayınlamalısınız ,meraktayım :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birçok hayvandan korkan biri olarak kızımın onlarla içiçe büyüyor olmasından çok mutluyum. Benim gibi olmasın diye dua ediyorum inan :)

      Sil
  2. Maşallah sizeee fıstıksınız fıstık :)

    Bu arada instagram hesabınız ne oldu ben bulamıyorum .

    Sevgiler özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge, çok teşekkürler :) instagram hesabım değişti: melodi_photography

      Sil
    2. Yuppii teşekkürlerr , sizin renginizden eksik kalmak istemem enerjiniz harikaaaa ;)

      Sil
  3. aslında kreşi de fotoğraflasan ne iyi olur. nasıl diye çok merak ettim şimdi
    aynı işi yapan biri olarak. acaba izin verirler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun olacağını pek sanmıyorum, en yakın zamanda ben de fotoğraflamak istiyorum. Paylaşırım:)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...