21 Eylül 2013 Cumartesi

Sonbahar / Autumn

Bir yazın daha sonuna geldik. Sonbahar kapımızı çaldı, biz farkında olmadan içeri bile girdi. 

Bulunduğumuz şehir sonbaharı en güzel yaşayan şehirlerden biri. O yüzden şimdiden heyecanlıyım. Ama dünyanın bu ucunda hala şort giyebiliyorken yaz aktivitelerinin son demlerini yaşama fikrine de yok diyemiyorum. Bu yazın bizim için vazgeçilmezi olan kapları su  doldurup boşaltma ve yerleri tebeşirle boyama etkinliklerini hala  yapabiliyoruz. Islanıyoruz, toprakla oynuyoruz, tebeşire bulanıyoruz. Takvim sonbaharı gösterse de biz yazı yaşamaya devam ediyoruz. 

One more summer is over. Fall knocked on our door, and even got inside before we know it. 

The city we live is one of the best places to live autumn. I'm already so excited for it. But still I can't say no to enjoying the last moments of the summer, knowing the fact that we can still wear shorts in that part of the world. We can still do our favorite summer activities such as filling the cups with water and painting with chalk in the backyard. We get wet, play with soil, and mess up our clothes with chalk. Even if the calendars indicate that it's fall already, we keep living the summer. 







13 yorum:

  1. Ben onun o ters giydiği sandaletlerinden çıkan tombik parmaklarını yeriiim:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu terlik giymelerin hastasıyım...oğlum ateş 2 yaşında o da aynı şekilde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki özellikle ters giyiyor gibi bir halleri var değil mi?:)))

      Sil
  3. Fotograflariniz, blogunuz harika bayildim!
    Kiziniz da cok tatli masallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Ben de sevgilerimi gönderiyorum.. :)

      Sil
  4. Yememek mümkün mü bu şekeriiiii terliklere yaaa tatlı bebek :))) çok tatlı maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, Melodi'den sevgiler.. :)

      Sil
  5. terlikten çıkan parmaklara bak :D

    YanıtlaSil
  6. şimdi diyecektim ki İpekim nerdesiniz? kreş nasıl gidiyor? diye, bir baktım tatlı surat bana tebeşir uzatiyor. Aldım ellerini kokladım, alnına küçücük bir öpücük kondurdum.
    Özledim sizi, arayı açma çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emelcim, sağol ben de özlüyorum yazmayı, ama çok sık fırsat bulamıyorum. Ama gizli gizli takipteyim aslında seni ve sevdiğim diğer bloggerları :) Kreş fena değil, sanki daha iyiye gidiyor gibi. İlk haftaya göre kesin daha iyi hatta. Zevk alma kısmına daha gelemedik ama en azından o ilk etaptaki ayrılık stresini atlattık gibi. İnşallah daha da iyi olacak. Bizi merak ettiğin için sağol. Ben de çok öpüyorum.. Sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  7. hiç telaş etme, bak gör bir süre sonra çok çok sevecek, daha keyif alacak.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...