11 Eylül 2013 Çarşamba

Kreş / Daycare

Aramızda birileri Cuma günü kreşe başlıyor. Haftada 3 tam gün. Maksat, gitsin fazla (aşırı) gelen enerjisini atsın, eve yorgun gelsin, güzelce yatıp sabaha kadar kalkmadan uyusun.. Kısa, net! 

Bu arada anne de gidip biraz fotoğraf çekse hoş olmaz mı? Bence olur.. ;) 

Son çekimim için tık tık.. 

Somebody is starting to daycare on Friday. 3 full days. The goal is to make sure she burns off her energy, which is way too much, comes home exhausted and sleeps through the night. Precise! 

In the meantime, wouldn't it be nice for mommy to go and do some photography work? I think it'd! ;)

For the most recent photoshoot, click click..


7 yorum:

  1. çok hoş olur:)
    Bu arada kreş mecaralarınız başlıyor. İpek sana bişey diyim mi bu bıdık orayı talan eder gibime geliyor:))
    Savulun, Melodi geliyor:)
    Yanlız, vücut pozisyonu alınmış, fotoğraf gözünü ayarlayamamış olsada:)))
    Çok şeker çookkk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla inşallah bizimkini eve geri göndermezler, çok hareketli bu alın kendiniz bakın diyerek! :)

      Sil
  2. Melodin'nin enerjisini kesecek bir kreş düşünemiyorum:))

    Bu arada son fotoğrafları fecabook'da gördüğümden beri yazacağım ama bir türlü fırsat bulamadım; tek kelimeyle süper olmuş her bir kare, modeller güzel, ortam güzel, çekim harika...
    Çok iyisin ve gün geçtikçe daha iyiye gidiyor, bayıldım ve gurur duydum seninle İpekciğim, Kocaman bir helal olsun benden sana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydacım çok teşekkürler. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bu işle ilgili şartlar ve durumlar biraz karışık aslında, ama resmen sınırları zorluyorum ve ısrar ediyorum. Çünkü gerçekten fotoğrafla uğraşmaktan çok hoşlanıyorum. Sen de bilirsin, daha iyiye gittikçe de iyice motive oluyor insan bu alanda. Daha çok eksiğim olduğunu bilsem de bu alanda kendime olan güvenim gittikçe artıyor. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Çok fazla fotoğraf çeken ve çok fazla fotoğrafa bakan biri olduğun için görüşlerin değerli benim için. Çok sağol...

      Sil
  3. ne müthiş bir iş çıkartıyorsun...hayran oldum...süper bir çekim olmuş..ne şanslı bir aile..Melodi'nin kreşi sana zamansal olrak bir rahatlık sağlayacak ama kreştekiler için biraz sancılı olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkürler! :) Melodi'yi kreşten kovarlarsa haber vereceğim :)))

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...