28 Eylül 2013 Cumartesi

Hayat Kaydetmeye Değer - Fotoğraf Etkinliği Çağrısı

Hayat kaydetmeye değer! Ve bu gerçek benim fotoğraf çekerkenki en büyük motivasyonum. Birşeyleri kaydettikçe mutlu oluyorum. Çektiklerimin hayatla ilgili farkındalığımı arttırdığını hissediyorum. Sanki fotoğrafını çekince daha derinlemesine yaşıyorum o şeyi. Bir anın yaşanıp tükenmesine ve uçup gitmesine izin vermediğimi bilmek, ve o ana sonradan fotoğraflar yoluyla tekrar erişebileceğimi garantilemek hoşuma gidiyor. Hayatımın büyük olaylarını, önemli günlerini fotoğraflamayı çok seviyorum ama günlük küçük detayları fotoğraflamaya da bayılıyorum. Misal, kızımla betona tebeşirle çizdiğimiz bir resim bana göre fotoğraflamaya değer. Hergünün içinde mutlaka ama mutlaka küçük ama özel birşeyler olduğuna inanıyorum. İlerde dönüp baktığında mutlu edecek birşeyler...

O yüzden çekmeli, hep çekmeli diyorum. Günlük hayatın küçük güzelliklerini fotoğraflamakla ilgili bir blog etkinliği başlatalım desem bana katılmak isteyen olur mu acaba merak ediyorum. Varsa parmak kaldırsın ve organize olalım. 


Life is worth documenting! And this fact is my biggest motivation in my photography. I feel happy as I document the things, and I feel like the things I document increase my awareness in life. Taking a picture of something makes me feel that thing deeper. I like the fact that I don't let that moment be forgotten and I can always go back to that moment through photographs. I love photographing the big occasions in my life but also documenting the little details of everyday is also so much fun and meaningful to me. For example, a chalk paint work I do with my daughter in backyard is worth photographing. I believe that there are lots of things small but special in each day. Things that will make you happy when you look at them in the future. 

That's why we need to pick up our camera and shoot more often. I wonder if anyone is up for a link party about photographing the little beauties of everyday life. Please comment below if you are interested in such an event, so we get organized. 

Love,
Ipek


13 yorum:

  1. ben varım örtmenimmmm:)
    Hem de hemen.
    Harika bir fikir İpekcim.
    www.hayatkaydetmeyedeger.blogspot.com:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, bugüne kadar hep severek sessizce ve çektiğiniz fotoğraflara imrenerek takip ettim sizi.
    son postunuza ben varım demek istiyorum ama İstanbul'dan katılım nasıl olabilir ve amatörlere de aranızda yer var mıdır:)

    YanıtlaSil
  3. Olur tabi ki, hemde ne kadar güzel olur...

    YanıtlaSil
  4. Süper olur İpekçim. Destekliyorum, yapalım. Heyecan verici :)

    YanıtlaSil
  5. Çocukluğumdan itibaren küçük güzellikleri fotoğraf karesine sığdırıp saklamayı çok sevdim ben bu organizasyona seve seve katılmak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. varım diyorum ama kendime de güvenemiyorum pek, uzun süredir bloga uğramıyorum çünkü

    YanıtlaSil
  7. bende varımmm fotoğraf çekmeyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. Bende katılmak istiyorummm :')

    YanıtlaSil
  9. Ben de varım İpek :)
    Ne yapacağız?

    YanıtlaSil
  10. Ayrintilar da uygun olursa, ben de varim.

    YanıtlaSil
  11. tatlı kızına ve fotoğraflarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  12. Ben de varsım, hem de bayıla bayıla...:)
    http://www.studiobluez.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...