10 Ocak 2011 Pazartesi

Ilham Aldigim Dekorasyon Resimleri

Gectigimiz yaz yeni eve tasinmamizla birlikte buyuk bir zevkle dekorasyon isine girismistim. Hala da ufak tefek eksiklerimiz var tabi ama buyuk oranda istedigimiz sonucu elde ettik, keyifle oturuyoruz evimizde. Dekore etme surecinde www.hgtv.com dizayn portfolyolariyla yatip kalkiyordum. Sevdigim fikirleri unutmayim diye bilgisayara kaydetmistim. Asagida ilham aldigim dekorasyon fotograflari.. Beyaz yatak odasina bayiliyorum ozellikle, simdilik bizim yatak odamiza benzemiyor ama ilerde boyle bir odaya sahip olmak harika olur.. 





2 yorum:

  1. blogunu yeni keşfettim ve beğendim . Seni benimkine de beklerim .
    http://pelinpembesi-buket.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...