4 Ocak 2011 Salı

Hem Arkadaş Hem Blogdaş :))

Blog yazmaya basladigimdan beri cevremdekilere heyecanla anlatiyorum blog yazmaktan ve okumaktan nasil keyif aldigimi, ve hatta komik bir sekilde israr ediyorum 'sen de blog acsana bak cok guzel valla bak cok seveceksin' falan diye ikna etmeye calisiyorum :)) Sonunda canim arkadasim Ayse blogunu acti ve ilk birkac yazisini yazdi bileeeeee..:)) Bana da burdan ilan etmek dustu herkese, ey ahali Ayse cok tatli bir kizdir ve eminim bomba gibi yazilarla gelecek. Iste linki, bir goz atin, please:


http://aysherose.blogspot.com/


(Bu da benim Ayse'ye surprizimm :))

3 yorum:

  1. Ben de tavsiye ediyorum eşe, dosta.. iyi geldi bana da.. çocuklara olan zamandan çalmasam iyi ama napalım o kadar da oluversin artık:)

    YanıtlaSil
  2. tatlı arkadaşım benim çok sağolasın, senin tavsiyene uyulmaz mı ayol, sen yapıyorsan doğrudur katılırım her türlü :)))öpüyorumm

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...