3 Ocak 2011 Pazartesi

Fransiz Filmleri Guzeldir


Film arsivi yapmak hic huyum degildir aslinda ama Amelie ve 8 Women filmlerinin ikisine de bayiliyorum ve dayanamadim ikisinin de internetten 2. el DVDsini aldim. Bugun elime ulastilar, tekrar ve tekrar izlemek icin sabirsizlaniyorum. Ozellikle 8 Women hem konu hem de gorsel acidan muhtesem bir film. 2002 yapimi olan filmde bir cinayet ve bir evde yasayan 8 kadinin o cinayeti cozmesi anlatiliyor. 8 degisik karakter, 8 guzellik.. Film ayni zamanda bir muzikal, herbir kadin kendini anlatan bir sarki soyluyor. Filmde beni cezbeden en onemli unsurlardan biri de kadinlarin kiyafetleri ve evin dekorasyonu. Hem asil, hem civil civil.. Film boyunca insan yer yer guluyor, yer yer huzunleniyor ve sonunda hic beklenmedik bir sonla saskina donuyor. Kesinlikle favori filmim ve herkese tavsiye ederim..

2 yorum:

  1. Fransız école'ünde okumuş biri olarak fransız filmleri bana da hep çekici gelir, amelie benim de favorim bir de "angel" ı izlemediysen şiddetle öneririm, bol Paris manzaralı ve bence çok komik bir filmdi. Ayrıca 8 women'ı da ( neden adı ingilizce anlamasam da ) madem bu kadar beğendin tavsiye ettin izleyeyim bariii ;)

    YanıtlaSil
  2. Nesobaby, Angel'in fragmanini izledim simdi, guzel filme benziyor, izlemeliyim bir ara ben de ;) Verimli bir paylasim + tavsiyelesme oldu ikimize de :))) Takipteyim (hem Ajanda'dan, hem de blogtan) Tesekkurler..:))

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...