10 Nisan 2011 Pazar

Las Vegas ve Kollu Canavarlar


'Las Vegas'ta olan Las Vegas'ta kalir' diye kaliplasmis bir soz vardir. Bu sehre gelince bunu Las Vegas'a hovardalik ve capkinlik yapmaya gelen erkeklerin uydurdugu bir soz oldugunu anliyorsunuz:) Her kose basinda kumarhane, eglence, alkol ve tabi ki kizlar.. En usturuplu fotograflar bunlar, Las Vegas'ta gezerken cektigim mustehcen fotograflari koymayacagim buraya. Amerika'nin cilgin yuzunu anlamak icin Las Vegas'a gelip burayi yasamak gerek, anlatilarak anlasilmaz zaten. Eger Amerika'ya bir gezi duzenleyecekseniz kesin gelin ve gorun derim. Buyuk oteller, kumarhaneler ve şıkır şıkır yanan ışıklar buranin simgesi. Her otelin bir temasi/konsepti var. Mesela Venedik, New York, Eiffel Kulesi ve Piramitlerin kopyalarini Las Vegas'taki 'The Strip' denen unlu caddede bulabilirsiniz. 

Gecen hafta bizi ziyarete gelen annemlerle Las Vegas'a gittik, gorduk begendik. Zengin oluruz belki diye hayaller kurduk ama kollu canavarlar zalim cikti, cepleri bosaltip döndük :)












7 yorum:

  1. biliyormusun en çok gidip görmek ve o enerjiyi hissetmek istediğim kenttir Las Vegas..ve o mühtehcen fotoları tahmin edebiliyorum giden arkadaşlarımın albümüne bakınca özgürlük mü çılgınlık mı adını koyamamıştım resmen:))

    YanıtlaSil
  2. Ben yaklaşık 10 yıl önce gitmiştim Vegas'a herşey o kadar parlak ve canlıydı ki. Sanki ben gitmeden bir gün önce şehrin açılışını yapmışlar gibi:)
    Bambaşka bir dünya. Senin fotoğraflarınla anılarım canlandı resmen..

    YanıtlaSil
  3. Şehirler ışıklı renkli olunca daha mı çok para harcanıyor nedir ? :) Bana kumarhaneler hiç çekici gelmiyor hiç merak edip oynamamışımdır da ( zaten şansım da yoktur o konuda) ama Laz Vegas'taki oteller çok çezbedici :) birgün gitmek kısmet olur belki :)

    YanıtlaSil
  4. bu memleket beni heyecanlandırıyor :))

    YanıtlaSil
  5. las vegas tamamen col üstüne kurulu yapay bır sehır resmen..Ama Amerıkalılar pazarlama konusunda super oldukları ıcın cazıp hale getırmede ustlerıne yok...Ben cok begenmesemde renklı olması cazıp gelebılıyor...

    YanıtlaSil
  6. sayende gitmiş kadar olduk :)

    YanıtlaSil
  7. Hayallerimin şehri,Okuduğum yazınız üzere ablam ve eniştem konferans sebebi ile las vegas'da bulunmuşlardı. Sizin sansürleyerek anlatmak istediklerinizi açık bir dille anlatmışlardı. Las vegas a giden herkezden bu sözleri duyuyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...