13 Nisan 2011 Çarşamba

Guzel San Francisco

San Francisco guzeldir..  Dimdik yokuslari, elektrikli tramvaylari, yemyesil caddeleri, boyali hanimlari (painted ladies evleri), hos ve romantik mimarileri, deniz aslanlari, nostaljik otobusleri, Alcatraz Adasi, kivrim kivrim Lombard Sokagi, kipkirmizi Golden Gate Koprusu ve denizden gelen pufur pufur esintisiyle esi benzeri olmayan bir tadda ve kivamdadir.. 

 Lombard Sokagi






 Elektrikli Tramvaya binmek icin olusturulan kuyruk





 Painted Ladies (Boyali Hanimlar) ve Full House (Bizim Ev) dizisinin baslangicindaki piknik sahnesinin cekildigi tepe





 Golden Gate Koprusu

 Golden Gate Koprusu

7 yorum:

  1. Nombard sokağı ne kadar canlı ve huzurlu bir sokak çok beğendim yemyeşil..içinde kaybolmak isterdim şu an o kadar özledimki doğanın renklerini:)

    YanıtlaSil
  2. fotolar çok güzel İpekcim, bu arada TR'den kipatların gelmiş :)) gözün aydın şekercim, kipat yorumlarını da bekliyoruz, sevgilerrr

    YanıtlaSil
  3. San Francisco güzelmişş;)))Sayenizde daha iyi gözlemledik.Çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz;))

    YanıtlaSil
  4. "San Francisco Sokakları" dizisini hayal meyal hatırlıyorum. Bu fotoğraflar bana çocukluk aşkım Michael Douglas'ı hatırlattı:)
    Çok güzel fotoğraflar...

    YanıtlaSil
  5. ben de cok begenerek gezmıstım san francısco yu...10cgunluk bır tura cıktmıstık esımle cok keyflıydı..Ama alcatraz adasına bılet bulamayınca gıdememıstık...sız gıttınız mı?

    YanıtlaSil
  6. süpermiş oralar yaa şimdi orda olup her yerin fotografını çekmek istedim..birgün inşallah :)

    bu arada yeni keşfetmiş bulunuyorum burayı çok hoşuma gitti..

    bende beklerim

    www.gulcinyaman.info

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...