8 Temmuz 2015 Çarşamba

Yeni Adres : Fotografçı Anneyim

5 yıldır bu bloga keyifle yazıyorum ve her türlü paylaşımı keyifle yapıyorum. Son zamanlarda çocuklu hayat, iş güç derken biraz aksatsam da buranın yeri bende çok ayrı. Buraya baktığımda 5 yıldır California'da geçirdiğim harika zamanları, kızımın nasıl büyüdüğünü ve fotoğraf tutkumun nasıl şekillendiğini görüyorum. Burası son yıllarımın bir özeti gibi. Benim için çok ama çok özel.

Bu kadar zaman geziler, yemekler, fotoğraflar, kitaplar, çocuklar vs. değişik değişik konularda paylaşım yaptım ama son zamanlarda bende sadece bir alana odaklanıp o konuda paylaşım yapma isteği doğdu. O alan da tahmin edersiniz ki fotoğrafçılık! Çünkü fotoğrafçılık benim için içinde zaten çok şey barındırıyor. Portre çekmeyi seven bir anne olarak fotoğrafçılık demek benim için çocuklarım demek, ailem demek, hayat demek..

Fotoğraf alanına kendimi adayıp bu konuda öğrendiklerimi ve öğreneceklerimi paylaşacağım yeni bir site/blog açmak düşüncesi çoktandır aklımdaydı. Sonunda kolları sıvadım ve Fotoğrafçı Anneyim doğdu. Beni artık orada bulabilirsiniz. Fotoğraf sever herkesi davet ediyorum. Çok fazla teknik bilgi paylaşmayı düşünmesem de gününüzü renklendirecek fotoğraf fikirleri ve hobinizi bir adım öteye taşımakla ilgili bilgiler bulabileceğiniz bir site olmasını hedefliyorum.



Fotografçı Anneyim takip yolları için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz:

Blog
Instagram
BlogLovin Takip

Emaille takip etmek için blogda sağ taraftaki "+" ya basıp "Emaille takip edin" kutucuğunu kullanabilirsiniz (Email adresinizi girdikten sonra emailinize gidip linke tıklayıp üyeliğinizi onaylamayı unutmayın).

Blog takip etmek için Blogger'dan giriş yapıyor ve "Blogger Reader" kullanıyorsanız, takip ettiğiniz blog listenize www.renklifotografmaceralarim.com 'u eklemeniz gerekecek.

Hep Yeşil'de daha fazla paylaşım yapacak mıyım şimdilik emin değilim. Bu eğer son söz olacaksa bu güne kadar takip eden herkese teşekkürü bir borç bilirim. İyi ki varsınız! Gerçekten her zaman güzel yorumlar bırakıp beni yüreklendirmeseydiniz, bu kadar yıl devam etme gücü ve isteği bulamazdım.
Yeni adreste herkesle tekrar görüşmeyi yürekten diliyorum!

Sevgiler!

Ipek

14 yorum:

  1. İpek ben senin bloğunun ilk takipçilerindenim.
    Blog yazmadığım dönemlerde dışarıdan da olsa sürekli "hep yeşil"in içerisinde gezip durdum.
    Seninle beraber gezdim, seninle beraber öğrendim.
    Sen mutfağa girdin denedin, ben senden görüp tarif defterime "hep yeşil" bölümü ekledim yaptıklarını ben de yaptım.
    Melodi'yi adım adım izledim. Sanki büyümesini yanımda izler gibi canlı canlı hissederek..
    Yeni yazılarını heyecanla okudum, yeni yazı yazmayınca eskileri karıştırdım..
    Hep Yeşil en sevdiğim blog ve bu hiç değişmeyecek.
    Buraya çok vakit ayıramasan bile sakın kapatma, açık dursun belki ayda bir kısa bir merhaba der canlı tutarsın yine..
    Yeni bloğun ise tekrar hayırlı olsun. Orası da Hep Yeşil kadar değerli olacaktır hepimiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep!! İnan gozlerim doldu şu an!! Bu yazının bir veda yazısı olup senin gibi çok değerli bir takipçim tarafından böyle duygusal bir yorum alacağını hiç düşünmemiştim. Çok ama çok teşekkür ederim. Burası böyle kalsın bence de, dediğin gibi arada bir uğramak isteyeceğimden eminim. Sizin ziyaretiniz de beni çok ama çok mutlu eder. Kocaman sevgiler, selamlar...

      Sil
  2. Bir koşu geliyorum. Yeni bir soluk 😊 bence çok güzel olacak. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Görüşmek üzere! :)

      Sil
  3. İlk değil son takipçilerinden olabilirim. Sadece 2 aydır takipteyim. Ancak içime huzur ve pozitif enerji veren, ışığın parladığı bir yer burası...lütfen devam hem yeni de hem eski de ,)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler.. Çok teşekkür ederim. Sanırım bu ara beni en sık yeni blogda göreceksiniz. Enerjimi ve zamanımı oraya epeyce harcadığımı söyleyebilirim..

      Sil
  4. Uzun zamandan beri takip ettigim, yuzumde hep gulumseme olusturan, simsicak bloglardan biri bu Ipek. Yeni adresinde de zevkle takip edecegim. Fotografcilik benim icin de bir tutku, sadece amator bir hobi olsa da. Senin fikirlerin de bana ilham verecek.
    Keyifli paylasimlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemen.. çok teşekkür ederim.. Fotoğrafçılık bir başladı mı vazgeçilmez bir hal alan bir tutku. Paylaşımlarla çoğalan, daha da güzelleşen.. Naçizane ilham verebilirsem ne mutlu bana ! :)

      Sil
  5. umarım bu blog da çok keyifli bir macera olur senin için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olacağından eminim, her başlangıç yepyeni umutlarla geliyor..

      Sil
  6. canım yeni macera dolu bloğun hayırlı olsun... bez her şekilde seni takip ederim ki.... öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alevcim, çok teşekkürler, görüşürüz yine :)

      Sil
  7. Burası hep çok sıcak gelmiştir bana, sanki başka kıtada değilsin öyle yakındın. Yeni blogun da en az burası gibi güzel olacaktır eminim, paylaşımlarından faydalanmaya devam edeceğim, belki sayende gerçekten de kullanmayı becerebilirim makinemi:)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de becerirsin. Hangimiz makinayı kullanmayı bilerek doğduk ki, dimi? Sadece biraz zaman ve pratik gerek.. İlerde o pratikleri - online da olsa - belki beraber yaparız kimbilir.. ;)

      Sil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...